سرمربی استقلال

سرمربی تیم امید استقلال گفت: استقلال برعکس خیلی از تیم ها خریدهای منطقی داشت و به دنبال بازیکن های رفت که در ترمیم نقاط ضعف این تیم موثر باشند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: علیرضا منصوریان بر اساس پست‌هایی که سال گذشته او را اذیت کرده بود، بازیکن گرفت. قطعا با این شرایط استقلال مدعی قهرمانی خواهد، چرا که بازیکنان خوبی جذب شده‌اند.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است به عضویت کادر فنی در بیاید، گفت: من کنار تیم حضور دارم و بیشتر روی کار تیم امید تمرکز خواهم کرد. هر وقت منصوریان اجازه دهد، در تمرینات بزرگسالان هم شرکت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در واکنش به انتقاد برخی‌ها که مدعی هستند استقلال خریدهای سنگینی انجام داده است، تصریح کرد: استقلال به نسبت سایر تیم‌ها بهتر یارگیری کرده و الکی خرید نکرده است. همان طور که گفتم منصوریان بر اساس نیازهایش درخواست جذب بازیکن کرده بود.

نوازی خاطرنشان کرد: استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده و امسال هم خواهد بود. با توجه به بازیکنانی که جذب شده‌اند و روی کار آمدن مربی بدنساز، می‌توان قهرمانی استقلال را پیش‌بینی کرد، هر چند که هیچ تیمی قول قهرمانی نمی‌دهد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار