اکبر عباسی ملکی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: در هر سمتی که حضور داشتم سعی کردم بیشترین تلاشم را برای کسب موفقیت انجام دهم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر عباسى ملکى عضو جدید هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال متعلق به مردم است براى آن درآمدى ثابت و پایدار ایجاد خواهیم کرد و شکل آن باشگاه خواهد بود. رشته‌هاى پایه و پر مدال و همینطور آکادمى رده‌هاى پایه استقلال فعال‌تر از همیشه خواهند شد.

* وی با اشاره به سابقه خودش افزود:

بیش از 37 سال است در بخش پولى و بانکى کار کرده‌ام و تجربه مدیریت و اداره فعالیت‌هاى کلان اقتصادى را داریم و در هر موقعیت مدیریتى که حضور داشتم تلاش کردم اثرگذارى کنیم.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال معتقد است بخش مهمى از بدهى‌هاى انباشته استقلال در بخش مالیات‌هاست و به زودى تعیین تکلیف خواهد شد.

* عباسی ملکى گفت:

مشاور آقای هاشمى‌طبا بوده‌ام و در سال‌هاى مسئولیتم در بانک کشاورزى، بانى ایجاد کشتى و دو و میدانى براى روستاییان هستم و برخی از قهرمانان ملى ایران مانند علیرضا دبیر در آن زمان از شهر رى از همین رقابت‌ها به دنیاى قهرمانى وارد شدند. کمیته ورزش بانک کشاورزى در سال‌هاى 69 و 70 متشکل از پرویز سیروس‌پور، محمدرضا طالقانى، صدرالدین کاظمى و مرحوم حسین حصارى بود در دوومیدانى هم احد برنجى به مجموعه ما کمک مى‌کرد.

* وی ادامه داد:

62 سال دارم و در سال‌هاى ورزشى خودم عمدتاً دروازه‌بان و در رشته‌هاى بسکتبال و دو ومیدانى هم فعالیتی در اندازه ورزش دانشجویى و دانش‌آموزى داشتم.

* عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:

وزیر محترم و مجمع عمومى باشگاه، ترکیب بسیار کارآمد و با تجربه‌اى را براى هیئت مدیره استقلال انتخاب کرده‌اند و ان‌شاالله با حمایت هواداران، دوستداران و بزرگان این تیم و همینطور وزارت ورزش و جوانان، روزهاى موفق‌ترى پیش‌روى این باشگاه است.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار