نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با بازگشت مجتبی جباری و پژمان منتظری خلاء بازیکن با تجربه درون ترکیب به خوبی رفع می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق در خصوص شایعه حضورش به عنوان دستیار علی کریمی در تیم نفت تهران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم علی کریمی در زمان بازیگری از بازیکنان مورد علاقه من و یکی از  بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود. امیدوارم او در عرصه مربیگری هم همچون بازیگری موفق باشد. در خصوص حضور در کادرفنی تیم نفت نیز چند روز پیش یکی از دوستان مشترکمان با من تماس گرفت و من ضمن آرزوی موفقیت برای او اعلام کردم نمی‌توانم چنین مسئولیتی را بپذیریم.

وی تصریح کرد: برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و به دوست مشترکمان نیز اعلام کردم هر کمک فکری از دستم برآید برای کریمی انجام خواهم داد. کریمی را دوست دارم و او یکی از بازیکنان باشخصیت بالای فوتبال ما بود و همیشه نیز به من لطف داشته است.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری توسط این باشگاه عنوان کرد: هر دو این بازیکنان از لحاظ فنی بسیار خوب هستند و امسال استقلال در نقل و انتقالات خوب و موفق عمل کرده است. فکر می‌کنم تجربه این بازیکنان به استقلال کمک خواهد کرد به شرطی که هر دو در شرایط خوبی قرار داشته باشند. منتظری که در حال حاضر یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی است و کیفیت و تاثیرگذاری خود را به خوبی نشان داده است اما جباری به دلیل اینکه در 3، 4 سال اخیر در تیم ملی نبوده است ما کیفیت او را ندیدیم.

نامجومطلق تاکید کرد: جباری اگر در شرایط فنی چند سال گذشته خود قرار داشته باشد خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. جباری دقیقا در پستی جذب شده که استقلال نیاز به ترمیم داشت و امیدوارم او نیز شرایط 3،4 سال گذشته خود را داشته باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با جذب جباری احتمال نیمکت‌نشینی و افت بازیکنانی جوانانی همچون اسماعیلی، کریمی و شجاعیان زیاد خواهد شد، گفت: من با این نظر موافق نیستم و به آن اعتقاد ندارم. امسال با توجه به اینکه سال جام‌جهانی خواهد بود و احتمالا لیگ ما با وقفه طولانی و فرسایشی مواجه خواهد شد تیم‌ها علاوه بر نفرات خوب نیاز به داشتن نیمکت قوی دارند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به دلایلی که اشاره کردم تیم‌ها باید در لیگ آینده ابتدا بازیکنانی با توان بالا و سپس نیمکت فنی و قوی در اختیار داشته باشند. حضور این بازیکنان خوب نیز به استقلال کمک می‌کند اما اداره کردن این بازیکن نیز مدیریت مستحم می‌خواهد که قطعا کادرفنی با توجه به این موضوع اقدام به جذب بازیکن کرده است. استقلال فصل آینده علاوه بر لیگ باید در جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود و این موضوع نیازمند بازیکنان باکیفیت و نیمکت خوب است.

 

تسنیم

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار