آرمینیا بیله فیلد

با تصمیم اسپانسر باشگاه استقلال تیم آرمینیا بیله‌فلد جانشین تیم دوم پایتخت شد تا هوادارانی که بلیط دربی اروپایی را خرید کردند متضرر نشوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان روز گذشته از عدم برگزاری دربی گلایه کرد و مدعی شد روی پولی که اسپانسر بابت برگزاری این دیدار با این باشگاه قول داده حساب کرده است.

از طرفی استقلالی‌ها منتظر دریافت 30درصد پیش قسط قرارداد ابتدایی خود هستند و به همین علت به هر شکل ممکن تصمیم دارند با اسپانسر خود همکاری کنند. در این بین ظاهرا اسپانسری که تدارک سفر دو تیم به آلمان را دیده بود تصمیم دارد این بار تنها تیم استقلال را راهی آلمان کند و حتی یک دیدار دوستانه در همان تاریخ دربی با آرمینیا بیله‌فلد تدارک ببیند.

از آنجا که حدود 7200 بلیط نیز برای دربی در آلمان فروخته شده بود اسپانسر این باشگاه در تلاش است تا به هر شکل ممکن مانع پرداخت خسارت به فدراسیون فوتبال آلمان شود و به همین دلیل در حال رایزنی است که دیدار استقلال و آرمینیا بیله فلد در ورزشگاه شکوآره‌نا برگزار شود و در این بین مسئولان باشگاه و علیرضا منصوریان هم موافقت خود را با این مساله اعلام کرده‌اند.

 

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار