امید نورافکن

بازیکن استقلال پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال گفت: در مورد محرومیت من و چند بازیکن دیگر هرجا بخواهند توضیح خواهم داد این محرومیت را باشگاه حل خواهد کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن هافبک استقلال پس از ثبت قراردادش با باشگاه استقلال در هیئت فوتبال تهران در خصوص محرومیتش از سوی کمیته انضباطی به دلیل عدم حضور در اردوی تیم فوتبال امید گفت: برای حضور در جام جهانی جوانان این اجازه را از باشگاه گرفته بودم که بروم، اما این بار باشگاه اجازه نداد. البته موضوع محرومیت را به مسئولان باشگاه می‌سپارم تا خودشان این مشکل را حل کنند.

وی افزود: دوست داشتیم در دربی اروپایی بازی کنیم، اما وقتی این دیدار لغو شد، تیم امید هم اولین بازی خود را انجام داد و زمانی نبود که ما به قرقیزستان برویم. باشگاه دنبال کارمان است که در بازی هفته اول لیگ حضور داشته باشیم. بازی در آبادان سخت است و کادر فنی می‌خواهد همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. اگر کمیته انضباطی بخواهد، خودمان هم حاضریم توضیح دهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص رقابت در خط میانی استقلال گفت: بازیکنان باتجربه‌ای به تیم اضافه شده‌اند و مشکلی از بابت بازی کردن وجود ندارد. استقلال جای هر بازیکنی نیست و همه آرزو دارند به این تیم بیایند. تمام تلاش ما این است که مشکلی به وجود نیاید.

 

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار