منصوریان و افتخاری

سرمربی و مدیرعامل تیم فوتبال استقلال صبح امروز در جلسه ای با رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حکم جنجالی محرومیت سه بازیکن امید استقلال گفت و گو کردند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، پیرو تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه بازیکن تیم ملی امید استقلال، صبح امروز آقای سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با آقای علیرضا منصوریان سرمربی تیم، در محل آکادمی فوتبال با جناب آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست آقای منصوریان گزارشی از وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال را به آقای تاج ارائه کرده و علت عدم حضور سید مجید حسینی در اردوی تیم ملی امید را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش کرد. در پایان این جلسه مقرر گردید موارد مورد مذاکره به صورت مکتوب برای ریاست فدراسیون فوتبال ارسال شود و با دستور جناب آقای تاج رای صادره توسط کمیته انضباطی مورد بازنگری و تجدید نظر قرار گیرد.

 

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

اخبار استقلال تهران

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
+1 #1 هوادار استقلال 1396-05-02 00:24
وقتی شاه میبخشه دیگه حسن زاده تلخک مزدور چرا کاسه داغتر از آبگوشت میشه؟؟
آقای تاج باید بیشتر از این حرفها مواظب زیر مجموعه اش باشه با این فدراسیون در هم ریخته عاقبت کار فوتبال دیگه معلومه به کجا میرسه..
حالا اینا که همه ش خربزه و آب باید به بفکر نان باشیم..بله همون نونی که یه مشت نادون نابلد سالهاست تو دامن هواداران دو تیم پایتخت نشین گذاشتن..
میدونید اگر تو این 26 روزی که AFC تعیین کرده تکلیف بدهی ها و مالکیت خصوصی تیمها و حق پخش و......بقیه مکافات های استقلال و پرس روشن نشه چه فاجعه ملی به بار میاد ؟؟ آقایون عالیجنابان؟؟
حواس تون هست که این تو بمیری دیگه از اون تو میری ها نیست؟؟؟میدونید اونا شوخی و بی خیالی سرشون نمیشه؟؟؟
وقتی دهها ساله کارشناسان و هواداران و پیشکسوتان دارن فریاد و هوار میکشن تکلیف این تیمها رو روشن کنید و همه مسوولین مثلا محترم از بالا تا پایین فقط یابو آب میدن و دهن کجی میکنن نتیجه ش میشه همین بدهی های سنگین میلیاردی و علی آقا و حوضش.....
خدا عاقبت همه مون ختم بخیر کناد...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار