جباری

هافبک مطرح باشگاه استقلال پس از ثبت قرارداد خود با استقلال گفت: تمام تلاش من این است که با بهترین بازی ها محبت هواداران استقلال را جبران کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجتبی جباری پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیئت فوتبال گفت: قراردادم دو ساله است و تمام تلاشم را می‌کنم که فصل خوبی با استقلال داشته باشم. تمرینات خوبی به همراه چند دیدار تدارکاتی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم روند خوبی در طول فصل داشته باشیم.

وی در مورد حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده پس از پیوستنش به استقلال اظهار داشت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم و چون شما خبرنگاران زحمت کشیدید به هیئت فوتبال آمده‌اید، در خصوص استقلال صحبت می‌کنم.

هافبک استقلال در مورد ارزیابی‌اش از استقلال این فصل تصریح کرد: استقلال تیم جوانی دارد و سال گذشته هم خوب نتیجه گرفت. هدف هر سال استقلال قهرمانی است و امسال هم همین هدف را داریم. انگیزه و اراده زیادی بین بازیکنان وجود دارد تا به این عنوان برسیم. ضمن اینکه بازیکنان خوبی هم داریم.

جباری در واکنش به اینکه هواداران استقلال استقبال خوبی از او داشته‌اند، گفت: این مسئله مسئولیت من را بیشتر کرده و تلاشم را می‌کنم که محبت آنها را جبران کنم. قصد دارم برای تیم محبوبم بازی‌های خوبی انجام دهم.

وی در پایان گفت که امسال شماره 8 را برتن خواهد کرد.

 

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار