حواشی دیدار استقلال و استقلال خوزستان

سرمربی استقلال به همراه چهار کاپیتان تیمش برای زیر نظر گرفتن نحوه حضور تماشاگران وارد زمین چمن شده و با استقبال طرفداران آبی‌پوش رو به رو شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 21 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز این مسابقه حدود 12 هزار نفر از طرفداران این تیم در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.

حواشی دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان

* طرفداران استقلال که طرح موزاییکی را برای این مسابقه با نام (HERO) تهیه کرده‌اند در جایگاه‌های خود مستقر شده و با کمک مشوقین مشغول آزمایش این طرح هستند.

* با وجود اینکه روز گذشته اعلام شد خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود اما مدافع هافبک شماره 2 آبی‌پوشان بدون مشکل در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

* طرفداران تیم استقلال در جایگاه کناری محل استقرار خبرنگاران به محض حضور در استادیوم تیم محبوب خود را تشویق کرده و البته برای دقایقی علیه پرسپولیس نیز شعارهایی را سر دادند.

حواشی دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان

* در اطراف مجموعه ورزشی آزادی و در مسیرهای منتهی به پارکینگ‌ها ترافیک دیده می‌شود. این در حالی است که تماشاگران بدون مشکل در حال ورود به استادیوم آزادی هستند.

* عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی قسمتی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد و بخش‌های از استادیوم در حال آماده‌سازی در طبقه دوم است.

* ساعت 20 علیرضا منصوریان، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و مجتبی جباری برای زیر نظر گرفتن نحوه حضور تماشاگران وارد زمین چمن شده و با استقبال طرفداران آبی‌پوش رو به رو شدند. هواداران تیم استقلال علیرضا منصوریان، مجتبی جباری، مهدی رحمتی، حیدری و منتظری را به شدت مورد تشوق قرار داده که سرمربی آبی‌پوشان به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

حواشی دیدار استقلال و استقلال خوزستان

* پیش از شروع ديدار باشگاه استقلال از دو پيشكسوت خود تقدير كرد. به نمايندگی از اين باشگاه آقايان مهدی كشاورز و فرهاد مالك با اهدای هديه و تقديرنامه، از منصور رشیدی و رضا حسن زاده دو پيشكسوت باشگاه استقلال قدردانی كردند.

* قرار است مراسمی به مناسبت تولد امام رضا و بزرگداشت سرلشکر شهید عباس بابایی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و بازیکنان دو تیم روی تمثالی که برای آن شهید تهیه شده گل‌هایی را قرار بدهند.

* تعدادی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان که حدود 20 نفر هستند با شال‌های قرمز رنگ در گوشه‌ای از ورزشگاه آزادی نشسته و از نماینده آبی‌پوش استان خوزستان حمایت می‌کنند.

* محسن کریمی هافبک مهاجم مصدوم تیم استقلال که به تازگی کتف خود را جراحی کرده است با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی در کنار محمد نوازی قصد دارد دیدار تیمش را تماشا کند.

* روی نیمکت تیم فوتبال استقلال چهره‌های سرشناسی حضور دارند، مجتبی جباری، سجاد شهبازاده، حسن بیت‌ سعید، مهدی قائدی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، سیدحسین حسینی و عظیم گوک نشسته‌اند.

* روی نیمکت استقلال خوزستان رضا مرادی، طالب ریکانی، وحید عسگرپور، سلمان بحرانی، فرزاد بهمنی، ابوالفضل محمدحسنی، مهرداد ابوالقاسم‌پور، یونس دلفی و گودرز داودی نشسته‌اند.

* کریم بوستانی مربی سابق تیم فوتبال استقلال که هم‌اکنون مربی گلرهای استقلال خوزستان است به هنگام ورود به زمین توسط طرفداران تیم استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* مجتبی جباری که با نفرات ذخیره استقلال مشغول تمرین کردن است قبل از بازی توسط طرفداران آبی‌پوش مورد تشویق قرار گرفت.

* قبل از شروع بازی پژمان منتظری مدافع تیم استقلال برخورد گرمی با محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه داشت و خیلی کوتاه با وی صحبت کرد.

* نیمکت‌نشینان استقلال قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با عبدالله ویسی داشتند.

* درست لحظاتی قبل از آغاز دیدار تغییری در ترکیب استقلال رخ داد و خسرو حیدری که در ترکیب ابتدایی جز یاران ثابت علیرضا منصوریان بود به دلیل مصدومیت جای خود را به وریا غفوری داد.

 

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
اس اسی
+1 #1 اس اسی 1396-05-13 20:22
چرا هوادار اینقدر کم رفته؟
استقلالی های تهرانی چرا اینقدر نامردین؟؟ :sad:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار