روزبه چشمی

هافبک دفاعی استقلال گفت: اگر داور یکی از دو صحنه پنالتی را برای ما می‌گرفت الان شرایط فرق می‌کرد و قطعا بازی را می‌بردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال پس از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم و اگر داور یکی از دو صحنه پنالتی را برای ما می‌گرفت الان شرایط فرق می‌کرد و قطعا بازی را می‌بردیم.

وی افزود: قبل از اینکه از رختکن خارج شویم صحنه‌های مشکوک به پنالتی را دیدم و واقعا هر دو صحنه پنالتی بود. به هر حال در بازی که حریف کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود انتظار می‌رفت داور حداقل یکی از این خطاهای انجام شده را برای ما پنالتی اعلام کند.

هافبک استقلال درباره وضعیت زانویش و اینکه در دقیقه 6 بازی نزدیک بود به خاطر تکل شدید بازیکن حریف مصدوم شود، عنوان کرد: وضعیت زانویم خدا را شکر خوب است و در این دو بازی هم مشکل خاصی نداشته‌ام. در آن صحنه هم بازیکن حریف تکل محکمی زد اما خوشبختانه مشکل خاصی برای من پیش نیامد.

چشمی در واکنش به این سوال که چرا تیمش این قدر زود 5 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد، یادآور شد: اگر داور یکی از پنالتی‌ها را می‌گرفت ما الان 3 امتیاز را گرفته بودیم. هنوز در ابتدای لیگ هستیم و قطعا حریفانی که الان بالای جدول هستند امتیاز از دست خواهند داد.

وی در پایان درخصوص دلخوری هواداران استقلال از نتیجه بدست آمده، گفت: هواداران حق دارند دلخور باشند چرا که برای 3 امتیاز راهی میدان شده بودیم و خیلی تلاش کردیم به آن برسیم اما متاسفانه توپ‌های‌مان به داخل دروازه نرفت و داور هم دو پنالتی نگرفت. شک نکنید خیلی زود در کورس قهرمانی قرار خواهیم کرفت.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار