علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: شک نکنید که استقلال در کورس قهرمانی خواهد بود و پتانسیل قهرمانی دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در پایان نشست خبری و با حضور در جمع خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت: از عملکرد بازیکنانم در روش بازی رضایت دارم. پژمان منتظری به خوبی خط دفاعی را رهبری می‌کرد و رحمتی نیز به جز یکی دو صحنه دیگر به تکاپو نیفتاد. ما به دنبال یک فوتبال مالکانه هستیم.

* عملکرد قائدی

قائدی سر موقع به زمین آمد و ما باید به لحاظ فیزیکی بر روی او بیشتر کار کنیم این برای اولین بار بود که او به ورزشگاه آزادی می‌آمد. ما اصرار زیادی برای خریدش داشتیم چون کیفیت بازی او را دیده بودیم اینکه او را زود به زمین بیاوریم کمکی به قائدی نمی‌کند. قائدی در تمرینات نیز همیشه جزو بهترین‌هاست و باید ما از او مراقبت کنیم به هر حال او از شهرستان آمده و شاید فضای تهران برایش جدید باشد. او 18.5 سال سن دارد و بازیکن مورد علاقه ما است.

* جباری

جباری پرستیژ تیم ما است. او بعد از مدت‌ها به اینجا آمده و به روند تیم ما کمک می‌کند حضور جباری نقطه امید در تیم ما است و هواداران نیز به او علاقه‌مند هستند.

* داوری

نگرانم که اتفاقات هفته گذشته در مسیر ما چالش ایجاد نکند و آن افراد شبها سر خود را راحت روی بالش بگذارند. دوست دارم بدبینی‌ام تمام شود. هر جا ببینم استقلال متضرر می‌شود حرف می‌زنم و عاقبت‌اندیشی برای آینده وجود ندارد.

* تغییر پیراهن

آن پیراهنی را که طبق قراردادمان در بازی قبلی پوشیدیم در اختیار داشتیم که صبح دیروز قرارداد شکست و به مدد جباری گفتند که دیگر از آن استفاده نشود و ما نیز از لباس‌های سال گذشته استفاده کردیم. 600 لباس قبلی داریم که اگر قرارداد فسخ شده باشد در بازی‌های آینده این لباس‌ها را به سمت تماشاگران در ورزشگاه پرت می‌کنیم.

* اعتراض هواداران

من چیزی نشنیدم و از عملکرد فنی راضی هستم.

* انتقاد هواداران از نتایج

من که چیزی نشدیم، اما اینکه تازه هفته دوم است، هواداران ما سال گذشته تا هفته چهاردهم، پانزدهم به پای ما ایستادند. در این میان شاید یکسری از افراد یک تعداد شیطنت‌هایی انجام می‌دهند که این هم عادی است. این شیطنت ها اطراف تیم‌های بزرگ شکل می‌گیرد.

* عملکرد تیم

مطمئن هستم که این تیم در کورس قهرمانی خواهد بود؛ شما شک نکنید. شک نکنید که استقلال در کورس قهرمانی خواهد بود و پتانسیل قهرمانی دارد. روزهای خوبی در انتظار استقلال است. هفته اول که کذایی بود و آن را حساب نمی‌کنیم. لیگ برای ما از این هفته شروع شده است. ما دوست نداریم که تیمی بیاید و در جدول به ما «استپ» بدهد! لیگ برای ما تازه شروع شده است.

 

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
FARHAD
-5 #1 FARHAD 1396-05-14 01:26
تنها راهی که لنگی های اشغال میتونن داشته باشن که این استقلال ضربه بخوره همین ناداوری ها هستش ای لنگی بی همه چیز خوب نگاه کن این تیم با اومدن ابراهیمی و اسماعیلی فقط میشه بلای جونتون مثل سال قبل که 3 تا 3تا توی پاچتون کردیم
نقل قول کردن
سعید باقری
-5 #2 سعید باقری 1396-05-14 02:02
عقلتو دست افتخاری ندی دیگه نمیتونم و جراتش رو ندارن بی قانونی کنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار