بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال پس از برتری مقابل تراکتورسازی تبریز از هفته سوم لیگ برتر به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال تهران موفق شد در دیداری سخت و پایاپای مقابل تراکتورسازی تبریز با یک گل به برتری برسد تا پس از دو هفته ناکامی به اولین برد این فصل دست پیدا کند. در ادامه به مرور صحبت های برخی از بازیکنان این تیم پس این برد دلچسب می پردازیم.

وریا غفوری

شروع خوبی داشتیم و در 30 دقیقه اول بر بازی تسلط پیدا کردیم. در ادامه دچار افت شدیم که خوشبختانه بعد به گل رسیدیم و شرایط بازی عوض شد. در دو بازی قبل خوب نتیجه نگرفته بودیم و این مسئله باعث شده بود تحت فشار قرار گرفته و دچار استرس شویم که البته این امر در فوتبال طبیعی است. مطمئن باشید هفته به هفته بهتر خواهیم شد. 5 امتیاز اختلاف با صدر جدول قابل جبران است. تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و ما با رقبای خود در دو بازی رفت و برگشت به میدان خواهیم رفت. باید تلاش کنیم بازی‌های آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در دیدار مقابل رقبا نیز 3 امتیار را بگیریم تا به صدر جدول برسیم.

مهدی قائدی

بازی کردن در استقلال واقعاً سخت است و باید هواداران همین طور حمایت کنند تا بتوانم جواب حمایت آنها را بدهم. واقعاً بزرگترهای تیم از من حمایت می‌کنند و من هم باید با بازی خوبم جواب آنها را بدهم. من مربی بدنساز خصوصی ندارم و فقط با همان مربی باشگاه استقلال کار می‌کنم.

داریوش شجاعیان

همانطور که مردم و هواداران دیدند بازی مالکانه‌ای را انجام دادیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. خدا را شکر توانستیم این برد را به هوادارانمان هدیه دهیم، این تماشاگران باید همواره پشت تیم ما باشند. استقلال امروز پیروزی‌های خود را شروع کرد و هواداران مطمئن باشند استقلالی متفاوت خواهند دید.

فرشید باقری

اینکه عنوان شده تا نیم فصل مصدومیتم طول خواهد کشید صحت ندارد. از فردا در تمرینات گروهی استقلال شرکت و در کنار دیگر بازیکنان تمرین می‌کنم و اگر کادر فنی صلاح بداند مقابل سایپا بازی خواهم کرد.

روزبه چشمی

بازی خوبی ارائه دادیم، می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم، ولی خدا را شکر می‌کنم توانستیم 3 امتیاز را کسب کرده و دل هواداران را شاد کنیم. ما دو بازی گذشته هم واقعاً بدشانس بودیم، می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم، ولی امیدوار هستم شرایط با این پیروزی بهتر از این شود. آقای افتخاری تمام تلاششان را می‌کنند تا مشکلات مالی باشگاه برطرف شود، به هر حال مشکلاتی وجود دارد، قرار است هرچه زودتر رفع شود.

سجاد شهباززاده

خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنید. فکر می‌کنم این پیروزی استارت خوبی برای پیروزی‌های بعدی باشد. قطعاً تا آخر فصل امتیازاتی را که از دست داده‌ایم، قابل جبران است. الان نمی‌شود گفت که شرایط سختی داریم، این 3 امتیاز برای ما باارزش بود. باید نیمه دوم حملات بیشتری انجام می‌دادیم و اجازه نمی‌دادیم تیم تراکتورسازی حمله خاصی روی دروازه ما وارد کند. قبول دارم که باید در نیمه دوم بیشتر تلاش می‌کردیم. نمی‌توان گفت که مهاجمانمان خوب بازی نمی‌کنند، به هر حال روش بازی ما متفاوت است و خیلی تغییر کرده، اگر هواداران صبور باشند شرایط بهتر از این خواهد شد و مطمئنم مهاجمان همچنان گل خواهند زد. ناراحت نیستم از اینکه نتوانستم گل بزنم، به هر حال مهم موفقیت تیم است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار