جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: احتمالا ناراحتی قریب به دلیل نبود دوستانش در هیات مدیره استقلال است وگرنه ما مشکلی با هم نداریم!

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت استقلال، بحث اختلاف محمدحسین قریب با رضا افتخاری، اظهارات مهرداد میناوند و ... صحبت‌ کرد.

* حفظ روند کسب پیروزی

مگر نمی‌خواهند قهرمان شوند؟ پس باید این روند ادامه پیدا کند. ماشاالله تیم هم در حال آماده شدن است و نتیجه هم می‌گیرند.

*پس به این تیم خیلی امیدوارید؟

من در مجموع آدم مثبتی هستم. بله، به استقلال امیدوارم. این تیم چند بازیکن مصدوم دارد که اگر برگردند، بهتر از این هم نتیجه خواهد گرفت. در سال جام جهانی قرار داریم و فوتبالیست‌ها می‌خواهند خودشان را به آن آقا (کارلوس کی‌روش) نشان دهند تا به تیم ملی دعوت شوند. خوشبختانه بازیکنان مسائل حاشیه‌ای ندارند و به دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند.

*استقلال می‌تواند اختلاف 5 امتیازی با پرسپولیس را جبران کند؟

ما با پرسپولیس بازی داریم، تیم‌های دیگر هم با پرسپولیس بازی دارند. ضمن اینکه امروز تیم‌ها خوب کار می‌کنند. شما به یکی دو تیم نگاه نکنید که در انتهای جدول قرار دارند که آن هم به خاطر مشکلات‌شان است. پارس جنوبی جم، ذوب‌آهن، نفت آبادان و ... را ببینید که چطور بازی می‌کنند. اینطور نیست که بگوییم به راحتی استقلال بتواند امتیاز بگیرد.

* نبود محمدحسین قریب در جلسات هیئت مدیره

ایشان با من صحبت کرد و گفت به دلیل اینکه در مسافرت به سر می‌برد و گرفتار بود، نمی‌تواند در جلسه هیئت مدیره شرکت کند. جلسه بعدی هیئت مدیره شنبه هفته آینده است و او در این جلسه شرکت خواهد کرد.

* ناراحتی قریب از سیاست‌های باشگاه و مدیریت رضا افتخاری

قبول بفرمایید برخی از دوستان شیطنت می‌کنند. مگر هیئت مدیره چند روزه تشکیل شده که حرف و سخنی برای آن مطرح شود؟

* وقتی در مورد یک موضوع صحبت‌های زیادی می‌شود، معنایش این است که حتما مسئله‌ای وجود داشته است.

چه صحبت‌هایی؟

* اینکه قریب اعتقاد دارد مدیریت استقلال تک نفره توسط رضا افتخاری انجام می‌شود.

شاید قریب ناراحت بوده که چرا دوستانش حضور ندارند یا اگر فلانی بود، بهتر می‌شد، اما واقعیت همانی است که به شما گفتم. چیزی که می‌بینم خلاف آن چیزی که است که مطرح می‌کنند. اگر مشکلی بود به صراحت مطرح می‌کردم. رابطه آقایان خوب است و ایشان هم در جلسه هیئت مدیره شرکت خواهد کرد.

* اختلاف قریب و افتخاری

چه اختلافی؟ وقتی موضوعی اتفاق بیفتد، همه در مورد آن صحبت می‌کنند. مانند اظهارات مهرداد میناوند، اما قریب با افتخاری صحبتی نکرده که از اختلاف آنها حرف می‌زنند. قریب تنها با من صحبت کرد و گفت گرفتار بوده است.

*  اظهارات میناوند

قبل از هر چیزی باید بگویم برخی از مجریان شیطنت می‌کنند. میناوند عقبه پرسپولیسی دارد، افرادی چون علی پروین، محمدرضا زادمهر، حسین کلانی و ... در این تیم حضور داشتند و نباید چنین حرکتی می‌کرد. این کارها قشنگ نیست. اینکه چرا میناوند چنین کاری کرد، دلیلش را نمی‌دانم. پیشکسوتان پرسپولیس از جمله پروین و محمود خوردبین هم گفتند که این کار قشنگ نبود. لزومی ندارد یک نفر در برنامه تلویزیونی این کارها را بکند. متأسفم که چنین اتفاقی رخ داده است. این کار در شأن و شخصیت میناوند نیست. البته استقلالی‌ها نیاز به معذرت خواهی ندارند، منصوریان و رحمتی آنقدر بزرگوار هستند و صحه صدر دارند که نیازی به معذرت خواهی میناوند ندارند، اما یک نفر باید به او گوشزد که که نباید چنین حرف‌هایی بزند. تاکنون چنین چیزی ندیده بودم و خود پرسپولیسی‌ها از اظهارات میناوند ناراحت هستند.

* صحبت از تیم امسال

بحث هوادار با همه چیز فرق می‌کند. آنها سرمایه‌های واقعی باشگاه هستند و فوتبال را معنا می‌کنند. وقتی کمیته انضباطی تماشاگران را محروم می‌کند، می‌بینید تیم چقدر لطمه می‌خورد. آنها پشتوانه استقلال هستند. تیم باید نتیجه گرفته و هوادارانش را خوشحال کند، حتی اگر زیبا هم بازی نکرد، باید نتیجه بگیرد. هواداران مرتب تیم را تشویق می‌کنند، بنابراین شاد کردن آنها بهترین چیزی است که بازیکنان می‌توانند هدیه دهند. ممکن است تیم مساوی کند و حتی شکست بخورد، اما هواداران باز هم حمایت می‌کنند. بازیکنان باید زیبا بازی کرده و گل‌های زیبایی هم به ثمر برسانند تا آنها خوشحال شوند.

* ناراحتی از محرومیت بازیکنان در هفته اول

این مسئله را نمی‌دانم. ناراحتی‌ منصوریان به دلیل نداشتن بازیکنان بود. در رابطه با داوری هم باید بگویم که جزیی از بازی بوده و ممکن است اشتباه کند. ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. استقلال باید آنقدر زیبا بازی کند و زیبا گل بزند که داور هم نتواند کاری کند یا مثلا آفساید بگیرد و در مجموع تاثیرگذار نباشد. در گذشته بازی‌های زیبایی انجام می‌دادیم و گل‌های قشنگی هم می‌زدیم. آنقدر قشنگ گل می‌زدیم که کسی نمی‌توانست ایرادی بگیرد.

* کدام بازیکن استقلال شما را یاد دوران بازی کردن‌تان می‌اندازد؟

پادوانی، وقتی او را می‌بینم، یاد خودم می‌افتم. دویدنش و نوع بازی او شبیه خودم است.

* مهدی قائدی

نیاز است که بازیکنان بیشتر به او پاس بدهند و همکاری کنند. قائدی با این قد و قواره به کمک منصوریان می‌آید و مربی بدنساز هم در حال کار کردن با او است تا آماده شود. این بچه زیبا دریبل می‌زند و بی‌محابا جلو می‌رود. فوتبال قائدی خوب است. تنها چیزی که برای او الان مفید است، آمدن پدر و مادرش به تهران است. او نباید کمبود محبت را حس کند.

* ... و صحبت پایانی؟

جو باشگاه از مدیریت تا هیئت مدیره و پیشکسوتان خوب است. عده‌ای می‌گویند چرا مدام می‌گویی همه چیز خوب است. چه چیزی باید بگویم؟ الکی بگویم همه همدیگر را می‌زنند؟ این حرف‌ها درست نیست. دو سه ماه آینده را نمی‌دانم، اما در حال حاضر آرامش در باشگاه دیده می‌شود. بازیکنان هم بدانند مسائل مالی حل و درصدی از قراردادها پرداخت خواهد شد.


 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار