6c584ed9 3741 48ff 85fa d6c782998d7d

پیشکسوت باشگاه استقلال که در سمت مدیر اجرایی و معاونت مدیر عامل در باشگاه استقلال فعالیت خواهد کرد معتقد است استقلال شانس قهرمانی دو جام خواهد بود.

 

درباره جلسه معارفه خود با اعضای کادر فنی استقلال اظهار داشت: این جلسه به منظور آشنایی من با کادر فنی بود. البته همه آنها را می شناختم و با هم آشنا بودیم اما به هر حال باید به طور رسمی از سوی مدیر باشگاه به هم معرفی می شدیم که این اتفاق امروز در دفتر افشارزاده افتاد.

وی در همین ارتباط افزود: قرار نیست شق القمر کنم. احیانا اگر موردی در بحث فنی تیم می بینم آن را با کادر فنی درمیان خواهم گذاشت. در واقع قرار است دور و بر تیم باشم تا فاصله مدیریت باشگاه و تیم استقلال به لحاظ فنی پر شود.

پیشکسوت استقلال در این باره که قرار است هر روز در تمرینات استقلال حضور داشته باشد یا نه گفت: ممکن است چند روز پشت سر هم بروم. ممکن هم است که این اتفاق نیفتد. هر زمان لازم باشد این کار را انجام می دهم.

عبداللهی در این باره که چطور چنین سمتی را پذیرفته بیان داشت: به دلیل مسافرت های زیادی که در سال های گذشته داشتم مدتی بود که از فوتبال فاصله داشتم. به همین خاطر وقتی با این پیشنهاد مواجه شدم نسبت به آن ابراز علاقه مندی کردم تا هم کنار استقلال باشم و هم فوتبال.

وی در این باره که در این زمینه تا چه اندازه به منصور پورحیدری کمک خواهد کرد گفت: حتما او را به تمرینات بر می گردانم و کم کم منصور را به جایگاه قبلی اش باز خواهم گرداند. امروز هم در جلسه و در حضور او مسائل مطرح شد و امیدوارم هرچه زودتر در سلامت کامل به جمع اعضای کادر فنی برگردد.

دستیار ویژه افشارزاده در این باره که آیا نسبت به وضعیت فعلی تیم استقلال پس از باخت به نفت در این جلسه موضوعی مطرح شد توضیح داد: اتفاق خاصی رخ نداده که بخواهیم تا این اندازه آن را بزرگ کنیم. استقلال یک پای فینال حذفی است و در لیگ هم دوم جدول. همیشه از این بالا و پایین شدن ها در لیگ رخ می دهد. مهم این است که استقلال هنوز بخت اول کسب دو جام است.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: اگر من امروز در جمع استقلالی ها هستم به نمایندگی از پیشکسوتانی به باشگاه آمدم که بیرون از این مجموعه حضور دارند. من آمده ام تا کمک کنم و از همه پیشکسوتان استقلال هم می خواهم که به جای حرف هایی که باعث ایجاد تفرقه می شوندهمگی از استقلال حمایت کنند چراکه سربلندی این تیم باعث سربلندی خود ما خواهد شد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار