سرور جپاروف

بالانس ها و پشتک های زیبای جپاروف بعد از گلزنی به تراکتورسازی ما را به فکر وا داشته که او چگونه در این سن و سال اینقدر آماده است!

 

به گزارش استقلال نیوز، بالانس های پشت سر هم و سریع سرور جپاروف هافبک ازبکستانی باشگاه استقلال و البته لذت خاصی که او از گل زده خودش برد خیلی ها را به واکنش و تعجب واداشت. مردی در ۳۵ سالگی این همه آماده و آن همه شاد و پر انرژی؟ چطور ممکن است؟

سرور جپاروف

پاسخ این پرسش را می توانید در رختکن پیدا کنید، آنجا که جپاروف نه در فضای مجازی که در کتاب غوطه ور است. در واقع جپاروف دنیای دیگری را تجربه می کند، او آرام است و در حال مطالعه. بازیکنان دیگر در آن دقایق که منتظر اتوبوس هستند یا لباس پوشیده اند و منتظر ورود به زمین چمن هستند تا خودشان را گرم کنند یا در اتوبوس و هواپیما و ... همه در گوشی های موبایل سیر می کنند اما جپاروف در حال مطالعه است. او جنس دیگری دارد.

جی لوید ساموئل

در استقلال تهران یک بازیکن دیگر هم بود که چنین فضایی داشت، جی لوید ساموئل ملقب به الماس سیاه هم اینگونه بود. او هم اهل کتاب بود و وقتی چنین نمی کرد در حال تمرکز بود. او موسیقی گوش می کرد و قبل از بازی و گرم کردن خودش را به نزدیکی های چمن می رساند و بازی را شبیه سازی می کرد. اتمسفر ورزشگاه را ارزیابی می کرد، زمین را نگاه می کرد و تشویق هواداران را اندازه گیری می کرد.

او حتی آب میوه نمی خورد بلکه خود میوه را با خودش در ساک حمل می کرد و آن زمان که بازیکنان آب میوه با قند می خوردند او سیب می خورد. ساموئل هم نمونه کامل یک بازیکن حرفه ای بود و آرامش بی بدیلی داشت و اهل مطالعه بود.

اکثر بازیکنان خارجی که به ایران می آیند اینگونه نیستند، برخی بسیار حاشیه دارند برخی بسیار بی ادبند اما جپاروف و ساموئل دنیای دیگری داشتند و با وجود سن بالا جزو بهترین های تیم خود بودند. زندگی سالم و البته کنترل شده را می توانید در اینگونه بازیکنان ببینید. می توانید تفاوت را در چنین بازیکنانی احساس کنید.

 

محمد سررشته داری _ مهر

اخبار تیم فوتبال استقلال

دیدگاه‌ها  
سجاد
-2 #1 سجاد 1396-05-25 13:35
درسته واقعا مخصوصا اونجایی که میگه ساموئل آب میوه نمیخورد ولی خیلی مفت از دستش دادیم کاش سرور رو مفت از دست ندیم
نقل قول کردن
سعید باقری
-1 #2 سعید باقری 1396-05-25 13:53
بازیکنان ایرانی هم فقط اسم حرفه ای رو یدک میکشن همراه خودشون مثل فوتبال کشورمون
نقل قول کردن
محسن
+1 #3 محسن 1396-05-25 14:02
بازیکن حرفه ای یعنی این تو سن 35 سالگی مثل یه جوون 20 ساله پشتک میزنه ولی بازیکنای وطنی بعد دو ساعت تمرین تو روز میرن دنیال قلیون و هزار کوفت و زهر مار دیگه
همینه همش درجا می زنیم دیگه :sad: :sad: :sad:
نقل قول کردن
مبین
-2 #4 مبین 1396-05-26 00:12
چقدر سامویل خوب بود...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار