منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با سایپا گفت: دو گل دریافت کرده ایم که هر دو ضربه پنالتی بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: بابت دیر آمدن به نشست خبری عذرخواهی می‌کنم، چون با هواداران جلسه داشتیم. از دایی هم که زودتر از من به نشست خبری آمد تشکر می‌کنم. به تیم سایپا تبریک می‌گویم که به پیروزی رسید. فوتبال محکمی ارائه دادیم بچه های ما خیلی زحمت کشیدند.

* دو گل دریافت کردیم با دو ضربه پنالتی

ما دو باخت در لیگ داریم که هر دو را با پنالتی باخته‌ایم. ما در نیمه اول و بخشی از نیمه دوم دیدار مقابل سایپا، جدا از فضای بعد از پنالتی که روی ضدحملات حریف‌مان می‌توانست به گل برسد، در سایر دقایق بازی خوب بودیم. ما سعی کردیم پس از گل خوردن احساسی بازی نکنیم و تا دقیقه 85 هم سعی کردیم احساسی بازی نکنیم، اما بعد از آن وقتی زمان را از دست دادیم، رو به بازی مستقیم آوردیم.

* تمام تلاش خودمان را کردیم

ما برای بازی مالکانه در این بازی، زحمت کشیدیم و شرایط خوبی رقم زدیم. می‌دانیم که هواداران از این شکست ناراحت شدند، اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم. وقتی توپ را به جلو می‌بردیم، توپ ما یا به بیرون می‌رفت یا به مدافعان برخورد می‌کرد. در رختکن به بازیکنانم گفتم که شما مردهای بزرگ هستید.

* تلاش ما نتیجه می دهد

امکان ندارد تیمی تلاش کند، برنامه اصولی داشته باشد و نتیجه نگیرد. امکان دارد در نتیجه‌گیری فاصله بیفتد، اما در نهایت به نتیجه ختم خواهد شد. طرفداران ما در لحظاتی عصبانی شدند، اما ما به هیچ وجه ناراحت نیستیم، چون کاملاً آنها را درک می‌کنم. من از هفت سالگی مانند همین هواداران روی سکوها بودم. خدا را شکر می‌کنم و افتخارم این است که امروز روی نیمکت بزرگ‌ترین تیم آسیا نشسته‌ام. من هواداران را درک می‌کنم، چون دیشب بازی رئال مادرید و بارسلونا را دیدم که چطور هواداران عکس‌العمل نشان می‌دادند.

* امید ما به هواداران است

امیدمان به همین هواداران است و دست تک تک آنها را می‌بوسم. اشکال ندارد، اکنون آنها از دست ما ناراحت شدند. اینها همان هوادارانی هستند که در روزهای سخت من را حمایت کردند. برخلاف میل باطنی و روی دو پنالتی دو بازی‌مان را واگذار کردیم. اما فونداسیون این تیم را به نحوی درست کرده‌ام که تا سال 1402 یا 1403 یکی از قدرت‌های آسیا خواهیم شد. در آینده روزی را می‌بینم که استقلال یکی از ابرقدرت‌های ایران و آسیا خواهد شد.

* افت خط هافبک در نیمه دوم؟

تا قبل از پنالتی شرایط ما خیلی خوب بود و حتی پژمان منتظری در لحظاتی از بازی در زمین سایپا بود. من تیمی را در ایران سراغ ندارم که مانند استقلال دفاع را از زمین حریف شروع و رو به جلو حرکت کند. بعد از پنالتی حرف شما را قبول دارم، اما تعداد ضربات زیادی در نیمه اول باید تبدیل به گل می‌شد که نشد. با این روش بازی ما باید سریع به گل برسیم. من به فوتبالی که امروز ارائه کردیم علاقه‌مندم. در مجموع عملکرد خط هافبک ما خوب بود. شما نمی‌توانید از جباری و جپاروف توپی بگیرید، مگر این که خودشان اشتباه فردی کنند.

* از تعویض ها رضایت دارید؟

بله، راضی بودم. در تعویض مجتبی هم مقصر من بودم. ظاهراً در جریان بازی گفته بودم قائدی به جای جباری بیاید. در حالی که ما می‌خواستیم شجاعیان را به دفاع چپ ببریم و یعقوب کریمی را تعویض کنیم، چون وقتی بازیکن جوان‌مان را به زمین می‌فرستیم، باید هافبک باتجربه‌ای مثل جباری را پشت سر او داشته باشیم. ما نمی‌توانیم در زمانی که به گل نیاز داریم، هافبک‌های محورمان را بیرون بکشیم. من به مجتبی خیلی اعتقاد دارم و او با تجربه‌اش بازی را به خوبی کنترل می‌کند. من از مجتبی خواستم به زمین برود تا بازی را کنترل کند.

* مصدومیت سجاد نکته منفی بازی

شاید بی‌اطلاع باشید، وقتی که داریوش شجاعیان فوتبالش را شروع کرد، دفاع چپ بود و پلکانی بالا آمد. او در تیم وحید رضایی که فوتبالش را آغاز کرد، یک دفاع چپ کلاسیک بود. نکته منفی بازی فقط مصدومیت سجاد شهباززاده بود که من را به هم ریخت و از خدا می‌خواهم وقتی پزشکان او را معالجه می‌کنند، مشکلی نداشته باشد. امروز می‌توانست روز خوب سجاد شهباززاده باشد، اما او مصدوم شد.

* اشتباه در تعویض قائدی

مقصر من بودم. فکر می‌کنم در جریان بازی حواسم نبود و اسم مجتبی را گفتم که یک اشتباه لفظی بود. ما زحمت می‌کشیم و مدت‌ها زمان می‌گذاریم. انرژی مجتبی و سرور جپاروف زیاد است و می توانستند تا پایان بازی در زمین باشند.

* داوری

در مورد داوری هم باید بگویم، فوق‌العاده خوب بود. داور سخت می‌دوید و در برخی صحنه‌ها سعی می‌کرد بازی را مدیریت کند. بعضی مواقع می‌شد خطا گرفت، اما داور ادامه بازی را تشخیص داد. پنالتی هم که برای سایپا گرفته شد، چیزی که من از راه دور دیدم، پنالتی بود.

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+10 #1 مسعود عشق اس اس 1396-05-27 00:28
بنظر من داریم وقت تلف میکنیم با این تفکرات متشطط و درهم ریخته علی منصور..آخه یکی نیست بگه استقلال که جای آزمون و خطا نیست برادر من..
4 تا بازی کردیم با 4 ترکیب مختلف و 4 سیستم(؟!) متفاوت...!
یکی به ما هواداران بگه کدوم تیم بزرگ و پر هوادار در دنیا سراغ دارید که با داشتن یک مربی ثابت در طول نزدیک به دو سال اینقدر تغییر نفرات و آرایش های مختلف داشته باشه؟؟!
این کارها و حرکات مال قبل از شروع فصله..مطمینم بازی بعد با پدیده هم دوباره تغییرات ترکیب و سیستم داریم..مبارک باشه..! آخه چقدر دگرگونی چقدر دستکاری!! تا کی شک و دودلی و ترسهای بیجا؟؟ استقلال شده ... آزمایشگاهی آقایون
لجباز و یه دنده..آخه حرفه ای گری یعنی این حرکات و نمایش ها؟؟؟ ناگفته نمونه کیفیت فنی و فردی بچه های استقلال هم اصلا خوب نبود..وقتی پژمان که کوه تجربه ست اون سوتی رو میده از بقیه چه انتظاری داریم؟؟
بابا جون مادرت یه ترکیب و سیستم بذار 10 15 تا بازی کنار هم باشن بعد اگر نتیجه نداد عوض بدلش کن..به یعقوب بازی میده که آقا ناراحت نشه..وقتی جواب نمیده به جهنم که ناراحت میشه بذار آرمین سهرابیان بازی کنه حداقل باختیم جاییمون نمیسوزه...البته این تیم مشکلات روحی و روانی هم دارد که باید حل شوند..
خلاصه که با ادامه این تفکرات جناب سرمربی استقلال به هیچ جا نمیرسه..پارسال چقدر داد و فریاد کردیم یادمون نرفته آخرش چی شد؟؟؟
هرچند ما هواداران به این تیم باز هم باید زمان بدیم چون بهترین نفرات را دارد ولی متاسفانه...........................ندارد..
نقل قول کردن
هوادار استقلال
+4 #2 هوادار استقلال 1396-05-27 00:48
ما به خودمون باختیم..به نا هماهنگی و اشتباهات فردی مون..به استرس و نداشتن اعتماد بنفس و روحیه بردن
تفکرات نفتی و کپک زده علی منصور تمامی نداره..بابا استقلالی باش داش علی!! استقلالی!!چرا با خودت درگیری داری هر بازی؟؟
چرا ترکیب استقلال انقدر تغییر میکنه تو هر بازی؟؟ صدبار فریاد زدیم بازی تک ضرب و نزدیک به هم میخوایم بازهم با توپ ور میرن و بازی در میارن!!
اصل پوشش و حمایت از یار خودی در فوتبال محلات اجرا میشه ولی تو استقلال دوستاره همه می ایستن نگاه میکنن!!چرا انقدر تنبل و بی خیال اند اینا تو زمین؟؟
بدشانسی هم که دست از سر استقلال بر نمیداره..سجاد هم بدموقع مصدوم شد ولی استرس داشت
این علی قربانی اصلا در حد استقلال نیست نیم فصل باید حتما یه مهاجم تموم کننده کار درست بیاریم..جابر انصاری هم باید بره..این تیم باید تمرینات حسابی و محکم تری بکند..چرا نیمه دوم استقلال کم میاره و افت میکنه؟؟چرا بازیکنان حرفه ای بازی نمیکنند؟؟چرا انقدر عجول و پر استرسند؟؟
جناب افتخاری آقای ادعا و مصاحبه چرا پول بازیکنان ندادید؟؟روحیه شون داغون و نابود بود..
مجتبی و پژمان هم زیاد سرحال نبودن..
به امید برد استقلال
نقل قول کردن
AASTANEH
+3 #3 AASTANEH 1396-05-27 11:07
منصوریان التماست میکنیم برو
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار