شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تغییرات زیاد در ارنج تیم استقلال باعث شده تا ناهماهنگی بین بازیکنان به وجود بیاید.

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی در خصوص شکست آبی پوشان برابر سایپا تهران گفت: قبل از هر حرفی باید بگویم بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند اگرچه زمین تختی کیفیت لازم را نداشت و دو تیم نتوانستند آنطور که می خواستند بازی زمینی را از خود به نمایش بگذارند اما در مجموع دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی تاکید کرد: استقلال شروع خوبی داشت و توانست چند موقعیت خوب هم به دست بیاورد که یکی از آنها توسط غفوری به تیر دروازه سایپا برخورد کرد و اگر او کمی ضربه اش را فنی تر می زد توپ درون دروازه قرار می گرفت و شاید شرایط برای دو تیم تغییر بسیاری پیدا می کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: متاسفانه کادر فنی این روزها تغییرات زیادی در ارنج خود به وجود می آورد و این مساله باعث شده تا ناهماهنگی در بازی به وجود بیاید. استقلال می توانست با ترکیب دیدار برابر تراکتور به مصاف سایپا برود. وقتی زمین تختی کیفیت لازم را ندارد و هافبک های سایپا جوان و جنگنده هستند، بهتر بود امید نورافکن در زمین قرار می گرفت تا با هافبک های سایپا بجنگد، اگرچه جباری بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما کیفیت زمین باعث شد او نتواند پاس های همیشگی اش را برای مهاجمان ارسال کند.

بیانی در خصوص اعتراض هواداران به سرمربی استقلال گفت: تماشاگران صاحبان اصلی این تیم هستند آنها در سرما و گرما تیم شان را حمایت می کنند، در دیدار برابر سایپا ورزشگاه کاملا پر شده بود و طرفداران استقلال انتظار دارند تیم شان به پیروزی دست پیدا کند وقتی چنین اتفاقی نمی افتد آنها عصبی می شوند زیرا نگران تیم شان هستند و می دانند با این شرایط از کورس قهرمانی عقب می مانند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هم این اتفاق برای استقلال افتاد اما همین هواداران از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند؛ پس منصوریان و بازیکنان باید شرایط را درک کرده و برای پیروزی های آتی تلاش بیشتری از خود انجام دهند.

وی در خصوص برکناری منصوریان از سرمربیگری استقلال گفت: فکر نمی کنم با رفتن منصوریان مشکلات استقلال به پایان برسد سال گذشته همین شرایط را آبی پوشان داشتند اما در پایان به نایب قهرمانی لیگ دست پیدا کردند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال بعد از بازی برابر پدیده که سه شنبه برگزار خواهد شد به تعطیلات ۲۱ روزه خواهد رفت و این زمان مناسبی است که هم مصدومان به تمرینات بازگردند و هم این بازیکنان بتوانند با مرور کارهای تاکتیکی به یک هماهنگی دست پیدا کرده تا ان شاء الله پس از پایان تعطیلات یک تیم قدرتمند را در لیگ مشاهده کنیم.

 

مهر

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-05-28 16:18
شاهرخ خان حرف حق زدی ولی این علی منصور دیگه شورش درآورده..
بعد از بازی العین فرمودن من 20 سال مربی گیری یاد گرفتم..!
بعدش یکی دو جین بازیکن ستاره و گرون قیمت خرید و با کلی خدم و حشم رفتن ارمنستان، دو سه ماهه این تیم تشکیل شده ولی هیچ پیشرفتی دیده نمیشه..رفیق بازی و رودربایستی جای کار فنی و شایسته سالاری رو گرفته
یه لیدر مفنگی لات و لوت چرا باید هوادار کتک بزنه؟؟اینا از کی خط میگیرن؟به این تیم دیگه میشه گفت استقلال بزرگ؟!
اما درباره سیستم و ارنج...تمام تیمهای بزرگ دنیا یک سیستم ثابت برای کل فصل دارن و خیلی به ندرت تغییر سیستم میدن..کسی از خودش سیستم و روش اختراع نمیکنه حتی اگر بزرگترین مربی دنیا باشه..آقا تو 4 بازی 4 سیستم مختلف با نفرات متفاوت گذاشته خب معلومه استقلال میبازه..اصلا طبیعیه..بازی کامپیوتری که نیست..مادرید و بارسا هم با این همه ناهماهنگی و دگرگونی میبازند..!
روحش شاد منصورخان پورحیدری اولین کسی بود که بعد از انقلاب سیستم 3 5 2 گذاشت و استقلال قهرمان آسیا کرد هرچند میگن سیستم یه عدد..ولی سالها استقلال با این روش قهرمان آسیا و ایران میشد..
ضمنا یادمون نره تاکتیک پذیرترین بازیکنان اروپایی تو هر بازی نمیتونند یه سیستم تازه و جدید بازی کنند چه برسه به ایرانیها که هنوز یه فوتبال تک ضرب ساده و پاسکاری فشرده هم بلد نیستند..!
نقل قول کردن
هوادار استقلال
0 #2 هوادار استقلال 1396-05-28 16:37
این استقلال اصلا جنسش جور نیست..علی منصوریان هنوز تکلیفش با خودش معلوم نیست چند چنده؟!
ترکیب تراکتور چه عیبی داشت که یهو هوس کرد با سه تا هافبک هجومی بره تو زمین؟؟
همه میدونن مجتبی جباری بازیکن یه نیمه ای استقلال یا نهایتا 70 دقیقه بتونه تو زمین بدود..ضمنا وقتی امید نورافکن میتونه نقش هافبک دفاعی و بازیساز یکجا بازی کنه چه اصراری هست جبارف و شجاعیان با هم تو بازی باشند؟؟اگر به چشم و ابروی خوشگل باشه که جابر از همه سر تره و باید 120 دقیقه تو زمین باشه!!
وانگهی فاصله هافبکها و مدافعین استقلال خیلی زیاد بود و با پاسهای 20 30 متری بسختی پاسکاری میشد در صورتیکه تیمی که مالکانه بازی میکنه باید نهایتا 5 تا 10 متر فاصله نفراتش باشه تا بشه راحت موقعیت سازی کرد..
اینهمه تغییرات سیستم و نفر در هر بازی واقعا جواب نمیده و استقلال باید یه روند ثابت و یکنواخت در پیش بگیره وگرنه امسال هم فقط میتونیم سهمیه بگیریم و از جام و صعود آسیایی خبری نیست..اگر خدای نکرده دیگه آبرو ریزی نشه..
نقل قول کردن
هوادار اس اس
0 #3 هوادار اس اس 1396-05-28 22:26
به نطر من بزرگترین مشکل استقلال نداشتن یک " آرایش و سیستم ثابت "برای بازیهاست
تا الان 4 سیستم و چیدمان مختلف علی منصور امتحان کرده که هیچ کدوم درست جواب نداده..اگر استقلال از بازی اول تا الان یک سیستم ثابت بازی میکرد تا حالا بازیکنان کلی هماهنگ شده بودن
از نطر خود من سیستم 3 5 2 بهترین روش برای استقلال تا آخر فصل است..با یارانی که داریم میتونیم 3 مدافع مرکزی شامل پژمان و سید مجید و عظیم گوک(پادوانی) رو در یک خط بذاریم
در خط هافبک هم امید نورافکن(ابراهیمی) و روزبه چشمی میتونند قوس عقب میانه میدان رو پوشش بدهند
ضمن اینکه دو تا پیستون یا بقول امروزی ها بال کناری هم شامل وریا غفوری(خسرو) در راست و زکی پور(یعقوب یا آرمین)در چپ میتونن بهترین نفوذها هنگام حملات و برگشت ها رو برای پوشش و دفاع داشته باشند
از هافبکها مجتبی جباری،شجاعیان و جبارف هم یک نفر میتونه بعنوان هافبک بازیساز و پشت مهاجمین نقش مهمی ایفا کند
از بین مهاجمان بیت سعید سجاد شهباز و قربانی یک نفر باید بیرون بمونه و دو نفر دیگه زوج اصلی و آتشین استقلال تشکیل دهند
قایدی هم ذخیره طلاییست و باید 20 دقیقه آخر بیاد برای ضدحملات سریع
نقل قول کردن
عباس
0 #4 عباس 1396-05-29 00:52
الان وقت تعغیر مربی نیست تا مربی جدید بیاد تیمو بشناسه نیم فصل تموم شده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار