محمود فکری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حتماً ایرادی در تیم هست که مردم ناراحت شده و شعار می‌دهند، باید به‌فکر برطرف کردن ایرادها باشیم، نه اینکه هواداران را بزنیم تا شعار ندهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با انتظارات از استقلال، تغییرات کادر فنی، شعارهای هواداران و کتک خوردن آن ها از لیدرها در ورزشگاه؛ صحبت هایی کرده که در ادامه می خوانید:

این فصل انتظار بیشتری از استقلال می رفت

کادر فنی این تیم از سال گذشته حضور و با نقاط ضعف و قوت استقلال آشنایی دارد. امسال انتظار می‌رفت که از شروع فصل نتایج بهتری بگیرند و بازی‌های بهتری ارائه دهند. هواداران استقلال از شکل بازی تیم‌شان راضی نیستند و امیدواریم هرچه زودتر تغییر و تحولاتی نه در کادر فنی، بلکه در سیستم و روش بازی استقلال صورت بگیرد تا مردم راضی شوند.

هیئت مدیره پشت کادر فنی بماند

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید با افراد کارشناس صحبت کرده و همه جوانب را در نظر بگیرند. باید دید مدیریت باشگاه از کادر فنی چه‌چیزی می‌خواهد. این مسئله را در نظر بگیرند که مردم راضی هستند یا نه. اگر شرایط خوب است، محکم پشت کادر فنی باشند.

ایراد هست که هوادار شعار می دهد

وقتی مردم را می‌بینیم، آنها از نوع بازی و نتایج راضی نیستند. مسئله دیگر این است که به ورزشگاه می‌روند و کتک هم می‌خورند. پدیده جدیدی است که در استقلال اتفاق می‌افتد. این‌همه التماس می‌کنیم که به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، اما از آن طرف مردم را می‌زنند که ورزشگاه خالی از تماشاگر شود. به چه‌قیمتی این کار را می‌کنند؟ آقایان! این تیم برای مردم است. اگر استقلال خوب بازی کند، مردم خوشحال می‌شوند و کسی هم شعار نمی‌دهد. حتماً ایرادی در تیم هست که مردم ناراحت شده و شعار می‌دهند. باید به‌فکر برطرف کردن ایرادها باشیم، نه اینکه هواداران را بزنیم تا کسی شعار ندهد.

کسانی که هوادار را کتک زدند از جایی خط می گیرند

چطور ممکن است عده‌ای به‌راحتی مردم را بزنند؟ مردمی که دلخوشی‌شان استقلال است و شب و روز خود را برای بازیکنان و مربیان می‌گذارند و آنها را تشویق می‌کنند. این تماشاگران با استقلال زندگی می‌کنند و چرا باید کتک بخورند؟ این هم پدیده جدیدی است که باید روی آن کارشناسی شود. نمی‌دانم این افراد چه‌کسانی بوده و از طرف چه‌کسی هستند. مردم عادی که یکدیگر را نمی‌زنند. حتماً از جایی خط می‌گیرند. چرا باید عده‌ای به میان مردم رفته و با تهدید بگویند "اگر شعار بدهید، بد و بیراه می‌گوییم"؟

هوادار دوست ندارد غرورش له شود

وقتی بازیکن استقلال بودم و در یک بازی عقب می‌افتادیم، مردم شاکی شده بعضاً شعارهایی هم می‌دادند. وقتی هم نتیجه را جبران می‌کردیم، تشویق‌مان می‌کردند. مردم برد تیم را می‌خواهند و به من بازیکن یا مربی کاری ندارند. آنها دوست ندارند غرورشان زیر پا له شود. هواداران با تیم‌شان زندگی می‌کنند. چرا یاد گرفته‌ایم تا کسی اعتراض می‌کند، خفه‌اش کنیم؟

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار