سلطان علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الان زمان مناسبی برای تغییر سرمربی نیست و اگر بنا به آوردن سرمربی خارجی بود این کار باید اول فصل انجام می گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، سلطان علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جلسه امروز(یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه این باشگاه، وضعیت علیرضا منصوریان، مهاجمان گل نزن استقلال و شرکت نکردن محمدحسین قریب در جلسات هیات مدیره صحبت هایی کرده که در ادامه می خوانید:

 

* الان زمان مناسبی برای تغییر مربی نیست

الان شرایطی نیست که بخواهند سرمربی را تغییر دهند. در داخل کشور، بهترین گزینه منصوریان است، چون از استقلال شناخت دارد، اما اگر بخواهد بماند، باید روش کارش را عوض کند. مربی خارجی اما، آشنایی ندارد و نیاز به زمان خواهد داشت. اگر قرار به آمدن سرمربی خارجی بود، باید از ابتدای فصل می‌آوردند.

* در این شرایط گزینه ای بهتر از منصوریان نداریم

بهتر است در این مقطع به منصوریان فرصت داده شود و به او تأکید کنند که هواداران به پیروزی و موفقیت تیم‌شان نیاز دارند. منصوریان و کادر فنی‌اش باید تلاش خود را بیشتر از گذشته کنند. ما کسی را بهتر از منصوریان نداریم که بخواهد با استقلال نتیجه بگیرد. استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و توقعات از این تیم بالاست. وقتی پشت سرمربی خالی شود، تحت‌ِفشار قرار می‌گیرد. هیئت مدیره باید به این مسئله توجه کند که در این شرایط، گزینه‌ای بهتر از منصوریان وجود ندارد که پاسخگوی هواداران باشد. نباید سراغ مربیان دست دومی بروند که در خانه‌های‌شان استراحت می‌کنند!

* خودم باید لخت شوم و گل بزنم!

مهاجم استقلال توپ را در یک‌قدمی دروازه به بیرون زد، سرور جپاروف توپ قشنگی را که به او رسید و از دست داد و.. با این شرایط باید خودم لخت شده و داخل زمین بروم که توپ را وارد دروازه کنم! وقتی توپ‌ها وارد دروازه نشوند، بدشانسی هم می‌آید. استقلال باید در بازی برابر پدیده برنده می‌شد، چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

* وزیر باید پاسخگوی عدم حضور قریب در جلسات باشد

ظاهراً قرار است که محمدحسین قریب در جلسه امروز هیئت مدیره شرکت کند. وزیر ورزش و جوانان هیئت مدیره را انتخاب کرده و باید بگوید چرا قریب در جلسات شرکت نمی‌کند. اگر مشکلی هست، باید حل کنند. همان‌طور که وزیر ورزش روز اول اعضای هیئت مدیره را انتخاب کرده است، اکنون هم باید آنها را دور هم جمع کرده و بپرسد مشکل قریب چیست که در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند.

تسنیم

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار