1994

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه هیات مدیره گفت: با پیشنهاد من به آقای منصوریان فرصت دادیم زیرا ایشان فصل گذشته زحمت کشیده است و اخلاقا درست نیست پشت ایشان را خالی کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیات مدیره به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

* منصوریان 2 بازی فرصت دارد

آقای منصوریان اگر در دو بازی نتیجه بگیرند، در استقلال باقی خواهند ماند و اگر نتیجه نگیرند، هیات مدیره درباره ایشان تصمیم گیری می کند. امیدوارم ایشان نتیجه بگیرند و بهتر است لفظ اخراج را به کار نبریم. با پیشنهاد من به آقای منصوریان فرصت دادیم زیرا ایشان فصل گذشته زحمت کشیده است و اخلاقا درست نیست پشت ایشان را خالی کنیم. نمی شود همه تقصیرها را گردن آقای منصوریان انداخت. چند بازیکن کلیدی مصدوم شدند که در شروع دوباره لیگ به تیم باز خواهند گشت. به نتیجه گرفتن استقلال در این دو دیدار خیلی خوش بین هستم.

* با دو باخت مربی عوض نمی کنند

سخنگو و مدیرعامل باشگاه من هستم. ما در باشگاه باید نداریم. ما در استقلال به یکدیگر کمک می کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و هیچ کس برای دیگری خط و نشان نمی کشد. روی صحبت من با همه افراد است. منصوریان سال گذشته زحمات زیادی کشید و ما آن را فراموش نمی کنیم. نایب قهرمانی در لیگ، برد دربی و صعود در آسیا را از یاد نبردیم. اگر به خاطر دو باخت مربی عوض کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی شود. هواداران باید صبور باشند و فرصت بدهند. ما برابر استقلال خوزستان دو گل درست را از دست دادیم و تیم ما آسیب دید. اما الان بعد از تعطیلات به روزهای اوج باز خواهیم گشت. بازیکنان مصدوم نیز به تیم اضافه می شوند و مطمئن هستم نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان کلیدی ما از جمله اسماعیلی، ابراهیمی، پادوانی و باقری مصدوم شدند که حالا به تیم باز خواهند گشت. ما نگران نیستیم و من عقیده دارم که استقلال در آینده نتیجه خواهد گرفت و بهتر است درباره باختن و اخراج شدن صحبت کنیم.

* در مورد قریب وزیر تصمیم می گیرد

من در جلسه با آقای وزیر ورزش این موضوع را به ایشان اطلاع دادم. آقای وزیر ابلاغ اعضا را امضا کردند و من این ابلاغ را امروز به اعضا تقدیم کردم. ابلاغ آقای قریب امضا شده اما طبق اساسنامه باشگاه چون ایشان 4 جلسه حضور نداشتند، آقای وزیر باید تصمیم بگیرند. من نمی دانم چرا ایشان حضور ندارند و بارها گفتم از خود ایشان این موضوع سوال شود. با توجه به غیبت در این جلسه ایشان از هیات مدیره خارج می شوند و وزیر ورزش باید در این مورد تصمیم گیری کند.

* عزل و نصب با مدیرعامل است

مگر می شود آقای قریب بدون حضور در جلسه هیات مدیره درباره نظری جویباری نظری داده باشند؟ عزل و نصب با مدیرعامل باشگاه است و من به دلیل تلاش های آقای توفیقی در باشگاه و حضور ایشان در تمامی جلسات، او را برای معاون ورزشی انتخاب کردم. ایشان هم برای باشگاه وقت گذاشتند و از ایشان تشکر می کنم.

* شایعه درگیری افتخاری با منصوریان

روحیه من با این صحبت ها سازگار نیست و این موضوع واقعیت ندارد. هیات مدیره من را مامور کردند با آقای منصوریان صحبت کنم و من هم قبل از جلسه با ایشان صحبت کردم. ما باید بعد از این خودمان سرمربی تیم را مدیریت کنیم و بعضی موارد را به ایشان گوشزد کردم. نکات خوبی را به ایشان گفتم که ایشان آن را پذیرفتند. قرار شد ایشان با ما بیشتر هماهنگ باشند و تصمیمات خود را به ما منتقل کنند. قصد ما کمک کردن به ایشان است. زحمات منصوریان را هیچگاه فراموش نمی کنیم. ایشان همواره در کنار تیم حضور داشتند. البته اشتباهاتی هم داشتند که در کوران مسابقات متوجه آن می شوند و این موضوع تکرار نمی شود.

* تحقیق برای گزینه جانشینی منصوریان

ما نیم نگاهی به این موضوع داریم که اگر یک روزی آقای منصوریان حضور نداشت، یک تیم آماده جانشین ایشان شود. روی این موضوع بحث شد و مقرر شد من در این باره تحقیقات خودم را انجام دهم. البته این موضوع به این معنی نیست که آقای منصوریان تغییر می کنند. هیچ مربی به ما معرفی نشده و ما با هیچ گزینه ای صحبت نکردیم زیرا این موضوع لازم نیست. در فرصت های آینده باید تحقیقات خود را انجام دهیم و افرادی را تحت نظر داشته باشیم تا اگر لازم شد، از آنها استفاده کنیم.

* نتیجه نگیرند جریمه می شوند

در خطر بودن آقای منصوریان به عملکرد ایشان بستگی دارد. اگر ایشان نتیجه نگیرد، خود او هم در این شرایط به کار ادامه نمی دهد. درباره جریمه نیز بحث کردیم و من بعد در صورت نتیجه نگرفتن، جریمه خواهند شد.

* کسی جرات ندارد بگوید پورحیدری را نمی شناسم

کسی جرات ندارد بگوید ما پورحیدری را نمی شناسیم. مگر می شود کسی ایشان را نشناسد؟ آقای پورحیدری طلب دارند و ما در آینده نزدیک و زمانیکه پرداختی بازیکنان را پرداخت می کنیم، به ایشان نیز پرداختی خواهیم داشت.

* دو دستگی در میان هواداران

اتحاد و وحدتی که میان هواداران است با نتیجه گرفتن باز می گردد. بعد از این دو بازی خواهید دید که یکپارچگی دوباره در استقلال شکل می گیرد. به هواداران حق می دهم اما نگاه ما باید حرفه ای باشد. بارسلونا شکست می خورد اما هواداران از این تیم حمایت می کنند و برای آنها سرود می خوانند. این فرهنگ در فوتبال دنیا وجود دارد و باید در فوتبال ما نیز شکل بگیرد. اگر منصوریان عوض شود، کار درست می شود؟ ما هر مربی را بیاوریم چند ماه برای شناخت فرصت می خواهد. طبیعی است با تغییرات، به خواسته های خود دست پیدا نمی کنیم. به منصوریان فرصت می دهیم تا اشتباهات خود را جبران کند.

* شوک های اول فصل روحیه تیم را از بین برد

ما امسال تیم بسیار خوب و حرفه ای بستیم. یک شوک روانی در بازی افتتاحیه لیگ با محرومیت به ما وارد شد. در بازی دوم نیز شوک دوم را دریافت کردیم و بعد از ان روحیه ما از بین رفت. بعد از دو برد در بازی های پیش رو، مانند فصل گذشته عمل خواهیم کرد. ما بازیکنان بزرگی داریم اما این بدشانسی ها و مصدومیت ها و عدم شناخت کادرفنی مشکل ساز شده است. فصل قبل این مشکل وجود داشت اما نتیجه گرفتیم اما امسال هم خوش بین هستم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

سایت رسمی باشگاه استقلال

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار