باشگاه استقلال

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه امروز در اقدامی آماتور و غیرحرفه ای که نشان عدم کفایت و لیاقت آنها دارد ضمن وارد کردن استرس به بازیکنان، به منصوریان برای 2 بازی اولتیماتوم دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از پایان جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، در حالی باشگاه سخنگو دارد، تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه در مقابل خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند!

حسن زمانی

* حسن زمانی: تابع نظر هیات مدیره ام! مهم نیست فرصت دو بازی به تیم استرس وارد می کند!

موضوعات خوبی در جلسه مطرح و عالی برگزار شد. یکی از مصوبات جلسه تشکیل کمیته اقتصادی باشگاه بود. همچنین تصمیم گرفتیم 2 بازی دیگر به منصوریان فرصت بدهیم. من زیر نظر هیات مدیره بوده و تابع نظرات هستم. باشگاه به سمتی رفته که در صورتی که منصوریان نتواند در 2 بازی آینده نتیجه بگیرد از یک مربی خارجی مطرح استفاده کنیم.

جلسه هیئت مدیره حتی با حضور سه نفر هم رسمی خواهد بود. اگر قریب یک جلسه حضور پیدا می‌کرد و مشخص می‌شد عدم حضورش در جلسه هیئت مدیره چیست، بهتر بود. وزیر ورزش و جوانان تأکید کرده که ایشان در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا کند. امیدوار بودیم امروز شرکت کند، اما نیامد. قطعا با رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد، وزیر ورزش تصمیم لازم را خواهد گرفت.

کاش قریب در جلسه شرکت می کرد و می گفت خواستار حضور نظری جویباری به جای توفیقی در باشگاه است و سایر موارد مد نظرش را نیز مطرح می‌کرد و شاید انجام می‌شد. اینکه در جلسات شرکت نکرده و مسائلی را مطرح کند، درست نیست.

منصوریان با افتخاری جلسه داشت و با هماهنگی او مطالبی را مطرح کرده و گزارش خود را از طریق مدیرعامل به هیات مدیره دادند.

فرصت 2 بازی دیگر به منصوریان خود به خود به تیم استرس وارد می کند یا خیر؛ مهم نیست! برنامه‌ریزی برای این 2 بازی بوده و فرصت جدیدی نخواهد بود.

جواد قراب

* جواد قراب: قریب خوشحال بود رئیس هیات مدیره شده! هزینه مربی خارجی مهم نیست

قرار شد بازی با گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به علیرضا منصوریان فرصت داده شود و فکر می‌کنم این مسئله باعث شود تا تیم نتیجه بگیرد.

هیات مدیره تشکیل شده و قانونی است. قریب را شخصا دوست دارم اما با من تماس گرفت و گفت گرفتار است. او می‌گوید در محل کارش گرفتار است. روز اول که قریب را دیدیم، قبراق و سرحال بود و از ریاست هیئت مدیره استقبال کرد اما تاکنون در جلسات شرکت نکرده‌ است.

جدایی محمد خرمگاه و علی چینی مطرح نشد. درست است که دو بازی فرصت داده شده اما کارشان را انجام می‌دهند. در حال حاضر هم منصوریان حضور دارد و کارش را پیش می‌برد. فعلا در مورد مربی خارجی هیچ مسئله‌ای مطرح نشده است.

ما باید هواداران را شاد کنیم و هر کاری لازم باشد، انجام می‌دهیم. هزینه مربی خارجی مهم نیست. جزئیات جلسه امروز منصوریان و افتخاری را نمی‌دانم، اما مدیرعامل باشگاه گفت که با حالت پدرانه با منصوریان صحبت کرده است.

دنبال این هستیم که بدهی‌ها را پرداخت کنیم و شکایت بازیکنان به AFC را خنثی کنیم.

درباره دو دستگی هواداران روی سکوها صحبت نشد، ولی فکر نکنم آنها طرفدار استقلال باشند. هواداران ما از کلاس خاصی برخورد و داری شخصیت هستند.

اکبر عباسی ملکی

* اکبر عباسی ملکی: کمیته اقتصادی تشکیل دادیم؛ لازم باشد به فکر مربی خارجی خواهیم بود

پبرای اینکه بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده و فکری برای آینده باشگاه باشیم، باید درآمد کسب کنیم. بنابراین، لازم بود کمیته اقتصادی تشکیل شده و از افراد متخصص برای آن استفاده کنیم.

دو بازی دیگر به منصوریان فرصت داده‌ایم و امیدواریم تیم نتیجه بگیرد.

اگر قرار به آوردن مربی خارجی باشد، باشگاه توان پرداخت دستمزد آن را دارد، باشگاه بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. وضعیت ما بهتر خواهد شد و اگر هم لازم باشد، فکری خواهیم کرد. از طرفی، به فکر اخراج منصوریان نیستیم، اما اگر لازم شد به فکر هزینه جذب مربی خارجی خواهیم بود.

مذاکره با دالیچ کروات دروغ سیزده بود.

هیچ گونه پالس منفی از هیئت مدیره به تیم نرسیده است. اولین بار است که دو بازی به منصوریان فرصت داده‌ایم و این موضوع به تیم استرس وارد نمی کند. هفته گذشته منصوریان گزارشی داد و صحبت از فرصت دو هفته‌ای نبود، اما این بار در دو بازی آینده در خدمت منصوریان هستیم.

به دلیل نتایج ضعیف جریمه در قرارداد بازیکنان لحاظ می‌شود.

منصوریان خودش باید درباره تقویت کادر فنی تصمیم می‌‌گیرد. درست نیست به مربی کسی را تحمیل کرد.

مطالبات مرحوم پورحیدری مرحوم پرداخت خواهد شد.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار