حسن روشن و منصوریان

پیشکسوت باشگاه استقلال که همواره سخنان صریح و تندی به زبان می آورد این بار از منصوریان دفاع و از اعضای هیات مدیره استقلال انتقاد کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه هیات مدیره استقلال اعلام کرده که تنها دو بازی به علیرضا منصوریان فرصت داده شده، اما اظهارات رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه متناقض با صحبت‌های اعضای هیئت مدیره است، گفت: وقتی جلسه‌ای تشکیل می‌شود، صورتجلسه خواهد شد و باید دید که چه چیزی از آن بیرون می‌آید. وقتی هیات مدیره یک چیز می‌گوید و افتخاری چیز دیگری، نمی‌توان اظهارنظر کرد.

«اینکه بخواهند دو بازی به منصوریان فرصت دهند، کار اشتباهی است.» وی با بیان این جمله افزود: هر تیمی بخواهد سرمربی خود را تا قبل از پایان نیم فصل تغییر دهد، کار اشتباهی کرده است. اگر قرار باشد، مربی دیگری بیاید، چه کسی خواهد بود؟ آیا او می‌تواند این شرایط را مدیریت کند؟ هیچ مربی خوب خارجی بیرون از گود ننشسته است. مربیان خوب خارجی خودشان تیم دارند و کسی هم که بیرون نشسته، مربی خوبی نیست.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی گفت: هر چند دیر شده، اما ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است. وقتی کمیته فنی تشکیل شود، اختیارات فنی نیز باید به این کمیته داده شود. اگر این کمیته تشکیل شود، هیات مدیره یا باشگاه نمی‌تواند بگوید با دو بازی سرمربی را تغییر می‌دهیم. همه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره در گذشته با انتخاب شخصی سرمربی را معرفی کرده‌اند، نه از طریق کمیته فنی. در گذشته امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی آمدند و رفتند و حالا نوبت منصوریان است. امروز همه تقصیرات را هم گردن او انداخته‌اند.

حسن روشن با بیان اینکه همه کارهای باشگاه قائم به شخص است، خاطرنشان کرد: در باشگاه استقلال همه کارها شخصی پیش می‌رود. ناراحتی محمدحسین قریب هم این است که چرا اول مدیرعامل انتخاب شده و سپس هیات مدیره را تشکیل داده‌اند. حرف قریب درست است. آقایان بهتر است صورتجلسه هیئت مدیره را به مردم نشان دهند و هر کسی نظر خود را ندهد. هواداران از وضعیت تیم عذاب می‌کشند و هیات مدیره و مدیرعامل برای اینکه خودشان را تبرئه کنند، به خاطر احساسات هواداران می‌گویند دو بازی به منصوریان فرصت داده شده است. نه حرف افتخاری منطقی است نه هیات مدیره. دادن مهلت برای دو بازی منطقی نیست.

 

تسنیم

اخبار استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار