مهدی پاشازاده

پیشکسوت و کاپیتان سابق باشگاه استقلال گفت: باید به منصوریان فرصت بیشتری می دادند چون ممکن است همین اولتیماتوم استرس‌زا باشد و نتیجه عکس بدهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده پیشکسوت و کاپیتان سابق باشگاه استقلال که پس از شکست این تیم مقابل پدیده مشهد از عملکرد علیرضا منصوریان انتقاد شدیدی کرده بود بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و فرصت 180 دقیقه ای به منصوریان، انگار تغییر نظر داده و دوباره قصد حمایت از کادر فنی استقلال را دارد.

 

* به خاطر بزرگی نام استقلال یکدل شویم!

انتقاد به جای خود و حمایت هم به جای خود. دیروز از نحوه بازی استقلال مقابل پدیده و عملکرد علیرضا منصوریان انتقاد کردم تا نگویند فقط حمایت می‌کند. امروز می‌گویم استقلال از همه ما بالاتر است و به خاطر نام و بزرگی این باشگاه همه باید یکدل شده و از تیم محبوب خود حمایت کنیم.

* منصوریان هر اطلاعاتی از گل گهر بخواهد می دهم!

همین جا اعلام می‌کنم حاضرم هر اطلاعاتی منصوریان یا کادرفنی استقلال راجع به بازی حذفی مقابل گل گهر سیرجان بخواهند در اختیارشان بگذارم. همچنین دوست دارم در اولین بازی استقلال در تهران مثل یک تماشاگر به استادیوم آزادی بروم و کنار هواداران تیم محبوبم را تشویق کنم.

* مهلت 180 دقیقه ای به منصوریان استرس زاست

مهلت 180 دقیقه‌ای به سرمربی استقلال کم است و باید به منصوریان فرصت بیشتری داد چون ممکن است همین اولتیماتوم استرس‌زا باشد. در مجموع امیدوارم استقلال با علیرضا منصوریان دوباره اوج بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند.

* دربی مازندران فقط 3 امتیاز دارد

نساجی و خونه به خونه هر دو متعلق به استان مازندران و به قول معروف از یک خانواده هستند. هر دو هم یک هدف را دنبال می کنند. ما 90 دقیقه داخل زمین رقیب هستیم و برای برد تلاش می‌کنیم ولی قبل و بعد این 90 دقیقه دوست و رفیق هستیم. دربی استان مازندران فقط سه امتیاز دارد درست نیست و به اعتقاد من 6 امتیاز دارد. مطمئن هم هستم بازیکنان من به عشق هواداران نساجی تمام وجودشان را در زمین می گذارند تا دل مردم قائم شهر را شاد کنند. هواداران با معرفت نساجی که تا اراک هم زحمت کشیده و برای حمایت آمدند روز شنبه هم ما را تنها نخواهند گذاشت. آنها یار دوازدهم نه، بلکه یار اصلی ما در این دربی هستند. از همه این عزیزان می خواهم مثل گذشته فقط تیم نساجی را تشویق کنند و بار دیگر ادب و میهمان نوازی خود را به همه نشان بدهند.

  فارس

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار