فرهاد مجیدی

سایت رسمی باشگاه اسپانیول اسپانیا در گزارشی به تمجید از کاپیتان محبوب سال های نه چندان دور استقلال و نقش او در گسترش برند این باشگاه پرداخت.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت باشگاه اسپانیول اسپانیا در گزارشی به روند حضور فرهاد مجیدی ستاره سابق تیم استقلال تهران و ملی‌پوش اسبق کشورمان در کمپ تمرینی این تیم پرداخت که خلاصه ای از متن منتشر شده در این سایت را در ادامه می خوانید.

"فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و یکی از ستاره های فوتبال آسیا به دعوت باشگاه اسپانیول برای دومین بار از سال 2014 بازدیدی از ورزشگاه RCDE داشت و  با شرایط کار تیم‌های پایه در مجموعه تمرینی Dani Jarque آشنا شد.

او به عنوان میهمان چند هفته در کاتالونیا خواهد بود تا با ساختار تمرینی، شیوه کاری تیم‌های جوانان و همین طور تمرینات تیم اصلی باشگاه زیر نظر سرمربی تیم کوئیکه سانچز آشنا شود. علاوه بر این، مجیدی سازماندهی و توسعه باشگاه اسپانیول را در یکی از بهترین رقابت های باشگاهی جهان زیر نظر می‌گیرد.

فرهاد مجیدی فصل 2000-1999 در راپید وین اتریش توپ می‌زد اما بیشتر دوران بازی خود را در آسیا سپری کرده و در جمع هواداران فوتبال در غرب آسیا(همچنین تیم استقلال) یک اسطوره به حساب می‌آید. او در لندن دوره‌ها مربیگری را زیر نظر فدراسیون فوتبال انگلیس سپری کرد. باشگاه اسپانیول مطمئن است حضور مجیدی به گسترش برند باشگاه در غرب آسیا کمک می‌کند."

خبر سایت اسپانیول درباره فرهاد مجیدی

 

به گزارش استقلال نیوز، برای هواداران فهیم باشگاه استقلال مایه مباهات است که یکی از محبوب ترین کاپیتان های تاریخ این باشگاه بعد از پایان دوران حرفه ای فوتبالش همچنان در کانون توجه است و زندگی ای کاملا" حرفه ای و برنامه ریزی شده دارد. اینکه امروز فرهاد مجیدی به عنوان اسطوره باشگاه استقلال و غرب آسیا تیتر اصلی سایت باشگاه حرفه ای اسپانیول اسپانیا می شود و مورد تمجید این باشگاه قرار می گیرد نشان از آینده درخشان او در سال های آینده و در کسوت مربیگری دارد. به امید اینکه مجیدی با همین روش و متد حرفه ای روزی سکان دار استقلال کبیر شود.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی هم در صفحه شخصی خود پستی در این رابطه منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

فرهاد مجیدی در تمرین پایه های اسپانیول

 

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+1 #1 سعید باقری 1396-06-08 10:44
راه دست رو انتخاب کرده سالها بعد ی برند بین المللی ست
نقل قول کردن
بهنام
-1 #2 بهنام 1396-06-09 01:20
افرین ازهول حلیم تودیگ نیفتادپله پله میره تا اول راه حیاکن رهاکن نشنوه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار