هاشم ساعدی

قائم‌مقام و سخنگوی پیشین باشگاه استقلال گفت: اینکه گفته می شود آقای قریب خواهان حضور من در هیات مدیره بوده کذب است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هاشم ساعدی در مورد مسائل مختلفی اعم از کنارگیری دکتر قریب از هیات مدیره استقلال و میزان بدهی های باشگاه استقلال با تسنیم گفتگو کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* استعفای دکتر قریب

خود آقای قریب در این باره صحبت کرد و گفت که استعفایش را به وزارت ورزش داده اما درباره اینکه این استعفا پذیرفته شده یا نه اطلاعی ندارم. از نظر قانونی و طبق اساسنامه، باشگاه استقلال باید حداقل 5 و حداکثر 7 عضو هیئت مدیره داشته باشد.

اگر با استعفای قریب موافقت شده باشد برای اینکه در آینده مشکلی پیش نیاید و بازرس قانونی یا هر مجمع دیگری ایرادی نگیرد باید نفر جایگزین معرفی شود. چنانچه قرار باشد هیئت مدیره با کمتر از 5 نفر به کارش ادامه دهد این موضوع باید در مجمع تصویب شده و اساسنامه اصلاح شود. اگر هم با استعفای قریب موافقت نشده باشد که طبق قانون تجارت و اساسنامه منعی وجود ندارد و هیئت مدیره 5 نفره در حال ادامه دادن به کارش است.

* درخواست دکتر قریب از وزیر ورزش

آقای قریب در صحبتی که پس از استعفا کرد، دلایل خود را گفت. درباره حضور من هیچ بحثی صورت نگرفت و قریب چنین چنین درخواستی نداشته است. قریب از مدیران ارشد و باتجربه نظام است و هیچ وقت این موضوع (آمدن من به باشگاه استقلال) دغدغه‌اش نبوده و این گفتمان و صحبت‌ها درباره او درست نیست.

وی گفت: من استقلالی هستم و تحت هر شرایطی موفقیت این تیم برایم مهم است. برای افرادی که هم اکنون در باشگاه استقلال صادقانه خدمت می‌کنند آرزوی توفیق می‌کنم و امیدوارم در ادامه این مسیر موفق باشند.

* میزان بدهی های استقلال

طبق قانون تجارت و از آنجایی که استقلال به عنوان شرکت ثبت شده،  وقتی سال مالی یک شرکت تمام می‌شود حداکثر 4 ماه بعد باید مجمع شرکت برگزار و عملکرد هیئت مدیره در بخش‌های مختلف بررسی شود مگر اینکه در اساسنامه باشگاه استقلال زمان دیگری قید شده باشد. در این جلسه سود و زیان، تراز نامه شرکت، بدهکاری‌ها و بستانکاری‌ها، سود یا زیان انباشته مشخص خواهد شد.

چون از باشگاه استقلال دور هستم نمی‌دانم این اتفاق رخ داده و مجمع در پایان سال مالی تشکیل شده یا نه اما برگزاری این جلسات باعث شفاف‌سازی می‌شود و دیگر شاهد اعلام ارقام متفاوت درباره بدهی‌ها نخواهیم بود و هر فردی نمی‌تواند یک عدد و شایعه‌ای بگوید و اذهان هواداران عزیز استقلال را درگیر این موضوع کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار