افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: عدم واریزی قسط اول بازیکنان مربوط به ناهماهنگی بانکی بود که مرتفع شد!

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه خود با فارس از آخرین اتفاقات باشگاه استقلال سخن گفت که در ادامه مشاهده می کنید.

* جلسه با مهدی تاج

ما یکی دو جلسه با ریاست فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و البته این جلسات ناتمام مانده و هنوز به جمع‌بندی دقیق نرسیده‌ایم. فدراسیون و باشگاه‌ها در تلاش هستند تا بلیت‌فروشی زیر نظر باشگاه‌ها صورت بگیرد و تلاش می‌کنیم که هواداران زیرمجموعه خودمان باشند و رفت و آمد آنها به استادیوم با سهولت انجام شود.

* پیروزی مقابل گل گهر

فکر می‌کنم با این بردی که به دست آمد طلسم شکسته شد و ان‌شاالله از این هفته با بازگشت مصدومان شرایط تیم ما تغییر خواهد کرد. ما از کادر فنی استقلال حمایت می‌کنیم تا وضعیت تغییر کند.

* آخرین وضعیت اولتیماتوم به منصوریان

 موضوع اولتیماتوم به منصوریان صحت ندارد و این بحث توسط من مطرح نشده است. تیمی که در بحران قرار می‌گیرد نباید در موردش احساسی تصمیم گرفته شود. من قبلاً هم گفته بودم باید به کادر فنی فرصت داد و از علیرضا منصوریان حمایت کرد البته یکسری مشکلات هم وجود دارد و مباحثی است که در حال حاضر نمی‌خواهم آنها را باز کنم.در جلسه هیات مدیره بحث برکناری نبود بلکه پیش‌بینی آینده بود. آنجا صحبت کردیم که اگر اتفاقاتی افتاد که تیم به منوال گذشته پیش رفت در آینده تصمیم جدیدی بگیریم.

* پرداختی به بازیکنان

ما چک‌ها را تحویل بانک داده بودیم و یک ناهماهنگی بین بانک ملی و مرکزی وجود داشت و اتفاقاً این مشکل برای اولین بار بود که به وجود آمده بود. طی ۲-۳ روز گذشته هم ما مشکلات را برطرف کردیم.و طی چند روز گذشته ما ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم.

* آخرین وضعیت دکتر قریب

هیأت مدیره کارش را انجام می‌دهد و با ۳ نفر هم می‌تواند تصمیمات قانونی بگیرد. ما الان ۴ نفر هسستیم و طبعاً تصمیماتمان قانونی است.

* رضایت از نحوه بازی استقلال

ما از بازی استقلال مقابل گل گهر راضی نیستیم و انتظار داشتیم (در این لحظه افتخاری صحبتش را به شکل دیگری عنوان کرد) البته این را هم بگویم که ما به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتیم تمام تیممان را در اختیار نداشتیم و از اینکه گل گهر را حذف کردیم خوشحالم ولی انتظارمان از استقلال بیشتر از این است چون نفرات بزرگی در تیم داریم. البته مشکلاتی هم وجود داشته که در حال حل شدن است.

* صحبت با هواداران

من از هوادار استقلال می‌خواهم که یک مقدار بر احساساتش غلبه کند و در تصمیمات و شعارهایی که می‌دهند دقت داشته باشند. آنها صبوری کنند و بدانند زمانی که ما را تحت فشار می‌گذارند ضریب اشتباهاتمان بالا می‌رود. آنها اجازه بدهند ما کارمان را بکنیم چون ما کارمان را بلدیم فقط باید صبور باشیم. همین فشار را در نقل و انتقالات هم داشتیم اما در نهایت بازیکنان خوبی جذب کردیم.

* مصاحبه های بی دلیل زمانی

به نظر من باشگاه سخنگو و مدیرعامل دارد و هر حرفی که جنبه اجرایی داشته باشد باید آن را از زبان مقام مسئولش بشنوید اینکه آقای زمانی و هر عضو دیگری مصاحبه خارج از وظیفه کند صحیح نیست.

* حق پخش

حق پخش را خود وزارت پیگیر است و ما کمتر به این مسئله ورود کرده‌ایم. نماینده وزارت و صدا و سیما در این زمینه در حال پیگیری هستند و قرار است به ما خبر بدهند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار