دربی 84

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دربی هشتاد و پنجم پایتخت به تعویق افتاد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ با اشاره به صعود تاریخی تیم دوم پایتخت برای اولین بار از بدو تاسیس تا کنون به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به صعود پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا و همان‌طور که در روز قرعه‌کشی لیگ اعلام کرده بودیم، ‏در صورت صعود زمان دربی 85 پایتخت تغییر می‌کند، بر این اساس، بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر در روز ‏‏5 آبان 96 ساعت 15 برگزار می‌شود.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان بازی این دو تیم در ‏جام حذفی مقابل حریفان گفت: دیدار پرسپولیس و نفت تهران از ‏مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی و بازی استقلال با حریفی که در ‏قرعه‌کشی مشخص خواهد شد در مرحله یک‌هشتم در روزهای ‏‏29 و 30 مهر ماه انجام می‌شود.‏

 

به گزارش استقلال نیوز، قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید که باز هم قاطعانه می گوییم فقط بی تدبیری و ناامیدی اش ازآن ما استقلالی ها بود، استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و تیم دوم پایتخت در رده پانزدهم جدول لیگ! اما امروز این موضوع برعکس شده و این سو مدیریت کاملا" هدفمند و برنامه ریزی شده برای نابودی تاج بزرگ به نظر می رسد.

استقلال در سال 2013 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت ولی دریغ از کمک و همکاری فدراسیون و تعویق یک بازی برای استقلال!

سال گذشته استقلال در پلی آف با السد قطر بازی داشت ولی دربی هشتاد و چهارم به تعویق نیافتاد و به فاصله 4 روز استقلال هم دربی را برگزار کرد و هم با السد بازی کرد. ولی امروز که در آستانه جام جهانی قرار داریم و برنامه لیگ و جام حذفی بسیار فشرده است، دوستان برای نورچشمی و سوگلی خود سنگ تمام گذاشته و بازی هایش را به تعویق انداختند. مطمئنیم اوضاع همیشه اینگونه نمی ماند و عروسی دوباره به کوچه ما هم می رسد!

البته این موضوع را هم در انتها اضافه کنیم که وزیر ورزش و آقازاده و معاونان و فدراسیونی ها از صعود این تیم بی افتخار برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی چنان ذوق زده شدند که عنان از کف داده و پیام های تبریک آنچنانی فرستادند که گویی این تیم قهرمان آسیا شده! البته کم مانده بود همانند هواداران این تیم به خیابان بریزند و کف و سوت بزنند و حرکات موزون انجام بدهند! به هر حال برای هواداران و طرفداران تیم های بی افتخار رفتن به مرحله نیمه نهایی آن هم با شانس و اقبال و خرج های چند ده میلیاردی که معلوم نیست از کجا آمده و می آید، افتخاری بزرگ است.

 

اخبار استقلال 

دیدگاه‌ها  
R
+1 #1 R 1396-06-23 02:45
عجب آتیشی شدی خوب بجای این زیراب زدنها بفکر تیم محبوب خودمون باشیم بابا باید ما هم کاری کنیم تا خوب بازی کنیم بی لیاقتی و ناآرامی بودن خودتون رو پشت این حرفها قایم نکنید
نقل قول کردن
نیما
+1 #2 نیما 1396-06-23 08:23
سلام جناب احمدی
من یه استقلالی ام شاید خیلی بیشتر از شماااااا
من نمیخوام مثل شما فکر کنم و برای طرز فکرت متاسفم
هر جا پای رقابت با عربهای ملخ خور باشه من طرفدار ایران و تیمهاشم
حالا اون تیم هر کی میخواد باشه
آقای احمدی یه کم وطن پرست باش و مثل طرفدارای واقعی استقلال به ایرانی بودن و تیماش که عربهارو له میکنن افتخار کن
والسلام
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار