139403211309033475470334

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبدالهی مشاور مدیر عامل باشگاه استقلال معتقد است تمرینات استقلال باید نشاط بیشتری داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت وگو با کاپ،درباره حضورش در تمرین استقلال اظهار داشت: امروز پس از مدت های نسبتا طولانی در تمرین تیم خودم حاضر شدم و در کنار بازیکنان بودم. به نظرم استقلال به فضایی پرنشاط تر احتیاج دارد و آنچه من امروز در تمرین دیدم مقداری با گذشته متفاوت بود. البته شاید چون تمرین نزدیک مسابقه بود چنین فضایی را داشت. اما مسلما با آقای مظلومی صحبت می کنم و پیشنهاد می دهم برنامه هایی طراحی کنیم که فضای تمرینات استقلال پرنشاط تر باشد. 

وی درباره عملکرد هافبک تازه وارد برزیلی بیان داشت: این بازیکن امروز تازه در تمرینات حاضر شده بود و باید کادر فنی درباره او نظر دهد اما آنچه که من دیدم در سطح خیلی بالایی قرار نداشت. ما باید هافبکی را جذب کنیم که بسیار سطح بالا باشد و بتواند مشکلات استقلال را حل کند. 

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا این برزیلی دیپورت می شود، گفت: این موضوع به کادر فنی برمی گردد و بنده هنوز نمی دانم چه تصمیمی گرفته اند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار