حسن زمانی و منصوریان

در حالی که هواداران نگرانِ استقلال منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره برای یکسره کردن وضعیت کادر فنی این تیم هستند، گویا دوستان امروز حس و حال برگزاری جلسه را ندارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شب گذشته بعد از باخت استقلال به پارس جنوبی جم سید رضا افتخاری عنوان کرد که فردا(امروز) نشست هیات مدیره برای بررسی وضعیت تیم و نتایج استقلال برگزار می شود اما با گذشت بیش از 20 ساعت از این اظهار نظر هنوز تکلیف جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص نیست.

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز اعلام کرد: تا این لحظه هیچ تماسی برای برگزاری جلسه هیات مدیره با من گرفته نشده و بعید می دانم با این شرایط جلسه امروز هیات مدیره استقلال برگزار شود. منه عضو هیات مدیره باید از برگزاری جلسه خبر داشته باشم اما تماسی با من و همکارانم در این ارتباط برقرار نشده است.

خبرنگاران رسانه های گروهی نیز از ظهر امروز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال خواستار تهیه گزارش از نشست هیات مدیره هستند اما به نظر می رسد افتخاری تنها شب گذشته صحبت از برگزاری جلسه کرده و خبری از هماهنگی برای برگزاری نشست نیست!

به گزارش استقلال نیوز، همانطور که دیشب گفتیم (اینجا)، کاملا" مشخص بود افتخاری دنبال وقت کشی و زمان خریدن برای پیدا کردن راه چاره است. حالا چه موارد پشت پرده ای هست که افتخاری به این راحتی ها راضی به برکناری منصوریان نمی شود، خدا می داند!

این را هم اضافه کنیم اگر هیات مدیره دلسوز استقلال بود، همان دیشب حتی شده ساعت 2:00 بامداد جلسه فوق العاده برگزار و تکلیف کادر فنی را مشخص می کرد. برای این ادعا دلیل محکمی هم داریم، چطور موقع نقل و انتقالات دوستان گاهی تا 4:00 صبح برای انداختن عکس یادگاری با بازیکنان تازه جذب شده بیدار بودند ولی حالا که باید بیدار باشند خود را به خواب زده اند!؟؟

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سامان
-1 #1 سامان 1396-06-25 17:26
خدا ب دادمون برسه.آقای فتح الله زاده کجایی دارن تیممون ب باد میدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار