علی فتح الله زاده

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال گفت: برخی مسئولان وزارت ورزش رنگی فکر می‌کنند و نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد ولی ما ساکت نمی‌نشینیم حتی اگر شده به دفتر ریاست جمهوری می‌رویم و یا مقابل مجلس تحصن می‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که مثل هواداران این تیم از اوضاع نابسامان این روزهای استقلال دل پری دارد در مصاحبه ای جنجالی و طوفانی با خبرنگار خبرگزاری فارس به رئیس جمهور، وزیر ورزش و معاون اول حسن روحانی تاخت و آن ها را عامل اصلی این وضعیت استقلال دانست.

* آقای روحانی این وضعیت در شان استقلال بزرگ نیست

استقلال و پرسپولیس تیم‌های معمولی نیستند و تیم‌هایی نیستند که اگر اول یا آخر باشند هواداران خود را از دست بدهند. این دو تیم ریشه در زندگی مردم دارند. انتظار من از آقای روحانی این است که به فریاد این جماعت برسد. در شأن تیم بزرگی مثل استقلال نیست که هوادارانش گریان باشند. با توجه به اینکه در 2 سال گذشته از لحاظ مالی شرایط این تیم خوب بوده و سابقه نداشته 25 میلیارد تومان برای این باشگاه اسپانسر بگیرند. زمان ما نه تنها گرفتن اسپانسر به عهده خودمان بود بلکه نهایت بدهی که برای باشگاه‌ می‌ماند 2 الی 3 میلیارد تومان بود. البته بماند آقایان به تازگی یک صفر جلوی آن می‌گذارند و می‌گویند استقلال 20 میلیارد تومان بدهی از گذشته دارد.

* آقای رئیس جمهور به فضای مجازی سر بزنید و پریشانی استقلالی ها را ببینید

من به تازگی مصاحبه‌ای از میلاد فخرالدینی خوانده‌ام که گفته 600 میلیون تومان طلب دارد. وای به حال بقیه که معلوم نیست چه مبالغی از این باشگاه می‌خواهند. چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟ رسیدگی‌ها فقط زمان مدیریت من بود؟ رئیس‌جمهور یا به فضای مجازی سر نمی‌زند که این بد است یا اگر سر می‌زند و سکوت می‌کند بعید به نظر می‌رسد یا دفتر ایشان پیامک‌ها و پیغام‌های مردم در فضای مجازی را به اطلاع او نمی‌رسانند. جناب ‌آقای روحانی اگر سرکی به فضای مجازی بزند متوجه می‌شود مردم چقدر ناراحت و پریشان هستند. البته بماند که یکسری نادان می‌گویند به هواداران خط داده می‌شود. آقایان عزیز مگر می‌شود به 200 هزار یا 2 میلیون نفر، خط داد که اگر هم کسی هست که چنین خطی می‌دهد حتما آدم مهمی است که می‌تواند چنین کاری کند و باید از او استفاده شود.

* مشکل امروز استقلال مدیران غیر استقلالی است که منصوریان را سوزاندند

مشکل استقلال اکنون این است که آنهایی که در راس مدیریت این باشگاه هستند، استقلالی نیستند. تصمیم‌گیرندگان در باشگاه استقلال اگر استقلالی بودند هوادار را درک می‌کردند. سیاست‌های غلط مدیریتی در این باشگاه باعث دوگانه‌سوزی شده است. آنها هم تیم را سوزاندند و هم سرمایه‌هایش را. سرمایه اولی که آنها سوزاندند 75 میلیارد تومان پولی است که در 2 سال اخیر به این باشگاه تزریق شده است در حالی که یک قهرمانی هم کسب نکرده‌اند و دوم سرمایه مثل منصوریان.

* برخی مسئولان وزارت ورزش رنگی فکر می‌کنند و نمی گذارند استقلال نفس بکشد

من اگر حرف بزنم فکر می‌کنند برای خودم می‌گویم اما من می‌گویم آقایان اصلا من نمی‌خواهم بیایم و من را هم نیاورید اما به داد این تیم برسید. استقلال آدم کم ندارد. این باشگاه پر از بزرگان است. در این تیم باید استقلالی‌هایی بیایند که برایش زحمت کشیده‌اند. شما به تیم رقیب نگاه کنید. 40-50 سال است که نمی‌توانند در آسیا مقام بیاورند و امیدوارم امسال این اتفاق برایشان بیفتد اما نگاه کنید با تیمی که دو ستاره آسیا دارد چه کرده‌اند و این تیم چه روزگاری دارد. کم کم به این باور نزدیک می‌شوم که برخی مسئولان وزارت ورزش رنگی فکر می‌کنند و نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد.

* اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مقابل مجلس تحصن می کنیم

اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، ما ساکت نمی‌نشینیم حتی اگر شده به دفتر ریاست جمهوری می‌رویم و یا مقابل مجلس تحصن می‌کنیم. من از اینکه می‌بینم جوانان جلوی من را در خیابان می‌گیرند و گریه می‌کنند، دلم کباب می‌شود. چه کسی باید به مسائل استقلال رسیدگی کند؟ آقایان اینقدر از بدهی صحبت نکنید اگر از عهده بدهی‌های این باشگاه برنمی‌آیید بروید. این باشگاه سال‌ها به همین شکل اداره شده است. ما هم با این شرایط تیم را سرپا نگه داشته‌ایم. خلاصه کلام از این وضعیت خیلی ناراحتم. از وزیر ورزش این انتظار را نداشتم. او نباید تحت فشار برخی افراد باشد. او باید منفعت استقلال را در نظر بگیرد و این تیم را نجات دهد. 

* مصلحت استقلال فدای روابط پشت پرده آقایان به دفتر روحانی و جهانگیری شد!

منصوریان هم در برخی تصمیماتش دچار اشتباه شده است اما باز هم تاکید می‌کنم سیاست‌های غلط مدیریتی باعث این نتیجه‌گیری شده است. آقایان اگر می‌خواهید مربی عوض کنید بدون معطلی جلسه بگذارید و با مربی‌تان خداحافظی کنید اما تا روزی که قصد خداحافظی ندارید چه معنی دارد که برای مربی مهلت تعیین می‌کنید مثلا 2 بازی فرصت دارید. این کار غلط است. استقلال میلیون‌ها هوادار دارد و واقعا از سلطانی‌فر انتظار نداشتیم که به خاطر رفت و آمد برخی آقایان در دفتر ریاست جمهوری و آقای جهانگیری و پیشنهاداتی که آنها می‌دهند مصلحت استقلال را فدای روابط پشت پرده کنند. آقای سلطانی‌فر شما باید منفعت میلیون‌ها هوادار را در نظر بگیرید. شما وزیر هستید. چرا اجازه می‌دهید برخی به شمای وزیر فشار بیاورند و نتوانید برای استقلال تصمیم درست بگیرید.

اخبار استقلال  

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+1 #1 سعید باقری 1396-06-25 19:55
حاج فتل دستمون به دامانت صدای ما هوادارا باش .. این تیم امثال خودت و نظری جویباری رو میخواد خودشون هم خوب میدونن امثال دنبال موفقیت استقلال نیستن دنبال پایین اوردن استقلال در سطح ی تیم معمولی هستن و از کوچیکترین اوج گیری استقلال ترس دارن... تجمع میخوایم ازت هرکس هم هر حرفی دوست داره بزنه
نقل قول کردن
amo
+1 #2 amo 1396-06-25 21:00
اقای فتح الله زاده اگرالان استقلال نتیجه خوب میگرفت بازم این حرف هارامیزدی چراازروزاول بیان نکردی حرف هاتون
نقل قول کردن
مهدی
-1 #3 مهدی 1396-06-25 23:00
دمت گرم حاجی به داد استقلال و طرفداراش برس ما فقط تو رو داریم.
نقل قول کردن
استقلالی
+3 #4 استقلالی 1396-06-25 23:32
اینم پاچه خواره وبراش بدنشداستقلال نتیجه نگرفت چون بیکاره وهیج جادیگه راش نمیدن
مگه تیم رقیب مدیریتش وکسی میشناخت؟دیگه تموم شددوره ی اینکه حتمابایدمدیریت وسرمربی استقلالی باشن
نقل قول کردن
آشنا
-4 #5 آشنا 1396-06-25 23:47
نسخه شفا بخش استقلال اسیر وزخمی درچنگال خائنین: حمله انتحاری از طرف هواداران به کمپ اسارتگاه ونجات آن.
نقل قول کردن
نیما
+1 #6 نیما 1396-06-26 10:35
حاج فتل مشکل مشکل مدیریتی نیست چون از طریق اسپانسر پول تزریق میشه مشکل وزیر نیست چون بهترین و گرونترین بازیکنارو خریدیم
مشکل علی منصوره بخداااا
تاکتیک نداریم بدنسازیمون خوب نبوده همش دارن مصدوم میشن بازیکنا
چه ربطی به جهانگیری و روحانی داره حاج فتل
نقل قول کردن
نیما
+1 #7 نیما 1396-06-26 10:38
حاج فتل مثلا اگه تورو مدیر کنن میخوای چکار کنی برامون چرا شفاف نمیگی فقط بلدی انتقاد کنی
هوادارا هوشیار باشید مشکل مربیه نه مدیریت
مربی خارجی بگیریم تا از الان تیم سال بعد رو با شناخت ببنده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار