مهدی پاشازاده

پیشکسوت و کاپیتان سابق باشگاه استقلال گفت: از هواداران استقلال هم می‌خواهم که در این روزهای سخت متانت خود را حفظ کرده و از تخریب اسطوره های باشگاه خودداری کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده پیشکسوت و کاپیتان سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با رد شایعات مبنی بر حضورش در کادر فنی استقلال از هواداران این تیم خواست از تخریب منصوریان خودداری کنند. 

* برنامه ای برای جدا شدن از نساجی ندارم

قبلا هم گفته بودم و باز هم تاکید می‌کنم که هیچ پیشنهادی چه رسمی و چه غیر رسمی از سوی استقلال به من نشده و هیچ صحبتی در این خصوص صورت نگرفته است. ضمن این که خود من هیچ برنامه‌ای برای جدایی از تیم نساجی ندارم. لذا این بحث به طور کلی منتفی است.

* شایعه آمدنم به استقلال گمانه زنی رسانه ای بود

منشا این شایعات یکسری گمانه زنی‌های رسانه‌ای بود که همه آنها هم از رسانه‌های غیر رسمی و به خصوص در فضای مجازی مطرح شد. 

* نتایج استقلال مرا هم آزار می دهد

من بازیکن این تیم بودم و از آن بالاتر هوادار این تیم هستم. نتایج استقلال مرا هم بعنوان پیشکسوت و هوادار این تیم آزار داد و تنها کاری که در این مقطع می‌توانم انجام دهم این است که برای موفقیت آن در ادامه کار آرزوی موفقیت کنم.

* هیات مدیره سریعا" تصمیمی درست بگیرد

فقط امیدوارم که هیات مدیره یک تصمیم درست بگیرد. یا منصوریان را ابقا کند و با قدرت پشت او بایستد و از او حمایت کند و یا اگر قرار است اتفاق دیگری هم بیفتد هرچه زودتر تصیم لازم گرفته شود تا زمان به ضرر استقلال از بین نرود. 

* همه اجزای باشگاه مقصر این ناکامی اند

قطعا در ساختار این تیم مشکلاتی بوده که کار به اینجا رسیده است. این مشکلات می‌تواند مشکلات مدیریتی، مالی، ساختاری و فنی باشد و همه اجزای باشگاه به اندازه خودشان در ثبت این نتایج تقصیر دارند. منصوریان هم بعنوان سرمربی به اندازه خودش در این ناکامی ها سهم دارد، نه بیشتر و نه کمتر.

* هواداران از تخریب پیشکسوتان استقلال خودداری کنند

من از هواداران استقلال هم می‌خواهم که در این روزهای سخت متانت خود را حفظ کرده و شخصیت شان را نشان دهند و اگر هم انتقادی دارند با زبان منطق بیان کنند و از تخریب پیشکسوتان و اسطوره های باشگاه که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند خودداری کنند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
ebrah
0 #1 ebrah 1396-06-26 18:06
پیشکسوتان استقلال سه دسته اند:
1- پیشکسوتانی مثل منصورخان و امیرخان که توانمند و قهرمانی ساز هستند و همیشه هم مشتری دارند
2- کسانی که ادعای مربیگری ندارند: مثل سلطان علی جباری عزیز و ...
3- افراد مدعی مربیگری ضعیف مثل منصوریان، پاشازاده، مرفاوی و مجیدی: اگر قبلا با بی آبرویی مرفاوی را بیرون میکردیم امثال منصوریان نمیگفتند برویم شانس مون را امتحان کنیم و اصلا سراغ استقلال نمی آمدند
برخورد قاطع امروز استقلالی ها با منصوریان و بی آبرو کردن او را به شدت می پسندم چون موجب میشود برخی فرصت طلبان دیگر هم حساب کار دستشان بیاید اگر امروز غفلت کنیم رسانه های پر تعداد پرسپلیسی باز هم "داش علیمنصور" دیگری را یه ما قالب خواهند کرد
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
ترحم بر پیشکسوتان بی عرضه و بی جنم، جنایت و خیانت در حق استقلال است
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار