افتخاری در اردوی استقلال

مدیرعامل استقلال با حضور در محل اردوی این تیم، از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرد و از ان ها خواست یک پیروزی ارزشمند بدست بیاورند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال امشب با حضور در محل اردوي آبي پوشان، دقايقي با بازيكنان و كادر فني گفت و گو كرد.
در ابتداي اين نشست، عليرضا منصوريان سرمربي استقلال دقايقي در مورد آخرين وضعيت آبي پوشان در آستانه ديدار فردا ارايه و در خصوص مسايل تيم مسايلي را بيان كرد.
پس از صحبت هاي منصوريان، مديرعامل باشگاه استقلال نيز دقايقي با بازيكنان صحبت كرد.

افتخاري رو به بازيكنان گفت: همه ما مي دانيم كه شما و اعضاي فني نهايت تلاش خود را براي موفقيت تيم و شادي دل هواداران به كار گرفته ايد. اما متاسفانه مشكلاتي در مسير تيم به وجود آمده كه اجازه نداده تلاش ها به بار بنشيند. چندين بازيكن ما مصدوم شدند و از تركيب بيرون رفتند و موقعيت هاي گل بسياري هم داشتيم كه با بدشانسي از دست رفت.
او افزود: لياقت و استحقاق استقلال و هوادارانش بسيار بيشتر از اينهاست و همه شما اين مساله را مي دانيد. ما هم از شما و كادر فني حمايت مي كنيم و اطمينان دارم با كسب نتايج مطلوب مي توانيد بار ديگر باعث شادي هواداران شده و آنچه لياقت داريد را بدست بياوريد. براي همه شما در مسابقه فردا آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بتوانيد با تدابير كادر فني و تلاشهايي كه انجام مي دهيد، يك پيروزي ارزشمند بدست آورده و شادي هواداران را به ارمغان بياوريد. 

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سرخ آبی،،جهانفکر
0 #1 سرخ آبی،،جهانفکر 1396-06-29 13:27
این حمایت نیست،این خیانته!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار