منصوریان و افتخاری

مدیرعامل استقلال ضمن تشکر از زحمات سرمربی استقلال با استعفای او موافقت کرد اما انگار خودش و اعضای هیات مدیره خیال استعفا ندارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای علیرضا منصوریان موافقت کرد. او در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتى ام راگرفته و علیرغم میل باطنى با استعفاى آقاى منصوریان موافقت نمودم.

آقای منصوریان زحمات زیادى براى استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانى، پیروزی در دربى و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقى خواهد ماند.

وظیفه خود می دانم از زحمات آقاى منصوریان تشکر نمایم و از بردبارى و حمایت خانواده محترم آقاى منصوریان در روزهاى سخت تشکر و قدردانى می کنم.

وی ادامه داد: و اما سخنى باهواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسى توهین شود. هواداران عزیز در روزهاى سخت ازخود خویشتن دارى نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال داراى هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامى است، بنابراین حرمت و شان افراد باید حفظ و رعایت شود.


به گزارش استقلال نیوز، و اما سخن ما با سید رضا افتخاری که عنوان مدیرعاملی استقلال که در شان هر کسی نیست، بدجور زیر زبانش مزه کرده!

سخن ما با حسن زمانی عضو سیاسی عشقِ مصاحبه و خود بزرگ بین هیات مدیره که در مدت حضورش در این پست، تنها چیزی که عایدش شده تنفر میلیون ها استقلالی ست ولی مانند کبک سرش را زیر برف کرده و صندلی اش را دو دستی چسبیده!

سخن ما با اکبر عباسی ملکی که با قهقهه هایش در شو تلویزیونی 90 دل میلیون ها استقلالی را به درد آورد! حضور او در هیات مدیره شان استقلال و استقلالی را پایین می آورد. وای بر ما اگر مدیریت او در این مملکت همانند این روزهایی بود که در استقلال حضور دارد!

دوستان.. آقایان.. برادران ارزشی.. اصلا" شما بهترین مدیران کره خاکی..! شما برترین انسان های دنیا..!

ولی بروید.. لطفا" بروید.. اگر فکر می کنید اعتراض هوادارن فقط برای رفتن منصوریان بود سخت در اشتباهید. هواداران استقلال خواهان تغییرات گسترده در سطح باشگاه هستند.

راه نفس کشیدن استقلال را باز کنید. مرد باشید و اگر از مردانگی چیزی می فهمید، بگذارید استقلال بزرگ دوباره جان بگیرد. بگذارید هوادار روز خوش را ببیند. حضور شما تنها لعن و نفرین میلیون ها استقلالی را برایتان خواهد داشت. ما مدیرانی مثل شما را نمی خواهیم. بفهمید!

ما هواداران استقلال خواهان استعفای دسته جمعی اعضای نالایق هیات مدیره استقلال هستیم.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+2 #1 سعید باقری 1396-06-30 11:01
ما هوادان استقلال خواهان استعفای دسته جمعی اعضای نالایق هیئت مدیره هستیم
نقل قول کردن
بابك
+2 #2 بابك 1396-06-30 12:48
كاش شرف داشتيد! منصوريان رفت، شما هم بايد برويد! اينطوري نيست كه ما يكي از آبي ترين ها رو قرباني كنيم و شما بمانيد و به ريشمان بخنديد! ما فتح الله زاده ها و قريب ها و اوليايي ها را ميخواهيم. به فوتسال هم برنگرد آقاي افتخاري
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار