حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بعد از جمع بندی کمیته فنی  سرمربی حداقل تا آخر هفته آینده مشخص می شود 

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی  عضو هیات مدیره استقلال در آخرین مصاحبه خود درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم به خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه متن این مصاحبه را خواهید دید:

* درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم

هیات مدیره باشگاه بعد از کار کارشناسی و بعد از مدتها، کمیته فنی را فعال کرد. خوشبختانه کمیته فنی از تعدادی از پیشکسوتان و صاحبنظران تشکیل شده است. به همین دلیل هیات مدیره کل مسئولیت انتخاب سرمربی را به کمیته فنی محول کرده است.

* فکر می کنم کمیته فنی از این هفته روی گزینه های مطرح شده کارش را شروع کند. 

ما تمام جوانب را در نظر می گیریم.  کمیته فنی در نهایت سه گزینه را به هیات مدیره معرفی می کند و با در نظر گرفتن جمیع جهات سرمربی خود را انتخاب خواهیم کرد.
* مسائل فنی و مالی گزینه هایمان به صورت موازی با هم جلو می رود و بررسی می شود.
مربی بزرگ خودش بخشی از هزینه ها را بر می گرداند! اگر مربی بزرگ روی نیمکت یک تیم بزرگ مثل استقلال بنشیند، تعداد تماشاگران برای تماشای مسابقات در هر بازی بیش از ۵۰ هزار نفر می شود. چون با نظر وزیر  ورزش بلیت فروشی مسابقات لیگ به باشگاه ها واگذار شده است، مبلغ قرارداد مربی و هزینه هایی که انجام می شود خیلی سریع از محل بلیت فروشی بر می گردد!
* سابقه بد باشگاه های ایرانی در استخدام مربی خارجی و تامین نشدن قرارداد سرمربی از طریق بلیت فروشی
شما اگر بخواهید این مسئله را مدنظر قرار دهید نباید دنبال هیچ مربی‌ای برویم. اگر اصل بر اینکه این مربی در آینده جواب ندهد باید بنشینیم و دنبال کسی نرویم. ما عادی و مثبت به قضیه نگاه می کنیم. دنبال بهترین مربی می رویم که در حد نام استقلال باشد. قطعا بدانید آن انتخابی که کمیته فنی و هیات مدیره دارد، به مشکل نمی خورد. 
* انتخاب گزینه داخلی 
جمع بندی را کمیته فنی باید به ما بدهد که هنوز نداده است. فکر می کنم حداکثر تا هفته آینده سرمربی مشخص شود. کمیته فنی با حوصله روی گزینه ها کار می کند و سه گزینه نهایی را به هیات مدیره می دهد. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار