مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل استقلال ضمن تبریک 72 سالگی باشگاه این باشگاه گفت: تمامی شایعات پیرامون محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کذب محض است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در پیام های جداگانه ای 72 سالگی این باشگاه را به هواداران تبریک گفت و به آن ها اطمینان داد محرومیتی از جانب AFC مبنی بر عدم حضور در فصل آتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال را تهدید نمی کند و ظرف چند روز آینده کادر فنی این تیم که ترکیبی از مربیان خارجی و داخلی ست معرفی خواهند شد. در ادامه گفتگوی مدیرعامل استقلال با سایت رسمی این باشگاه را مشاهده می کنید:

72سالگی باشگاه استقلال

* تبریک 72 سالگی استقلال بزرگ

چهارم مهرماه سالروز تاسیس باشگاهی است که امروزه میلیونها هوادار عاشق در تمام جهان دارد. هوادارانی که با پیروزی هایش خوشحال و با ناکامی هـایش دلگیر می شوند.
باشگاه استقلال از همان روزهای آغازین با لباس آبی لاجوردی در دل علاقمندان به فوتبال جای خودش را پیدا کرد و موفقیت های این تیم در جام های داخلی و در ادامه قهرمانی در آسیا باعث شد تا این تیم موفق ترین تیم ایرانی باشد.
این موفقیت ها پس از انقلاب اسلامی هم ادامه یافت با هدایت مرحوم پورحیدری موفق شد دومین ستاره آسیایی خود را بدست آورد تا از پر افتخارترین تیم های آسیا شود. البته مجموعا حضور در چهار فینال آسیایی بخشی از افتخارات باشگاه پرافتخار استقلال می باشد.
باشگاه استقلال در مجموع لیگ های تخت جمشید، آزادگان، جام حذفی، لیگ برتر خلیج فارس و جام باشگاه های آسیا، 35 بار قهرمان شده و مطمئنا این موفقیت ها ادامه دار خواهد بود و ویترین موفقیت های استقلال بازهم با تلاش مدیریت، مربیان، بازیکنان و حمایت هواداران میلیونی ، مملو از جام های بیشتر می شود.
امروز به احترام 72 سالگی باشگاه مردمی استقلال از جای خود برمی خیزیم و با هم عهد می بندیم تا با تمام توان برای موفقیت باشگاهمان تلاش کنیم و دل هواداران استقلال، که مالکان اصلی این تیم پرافتخار هستند را شاد کنیم. به امید روزهای خوب برای استقلال بزرگ و پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهـن.

* محروميتي باشگاه استقلال را تهديد نمي كند

اين روزهاعده اى با انتشار اخبار كذب و شايعات درصدد هستند روحيه تيم استقلال را تخريب نمايند. خبر محروميت تيم استقلال ازطرف AFC كاملا نادرست است . مدارك مورد نياز AFC تحويل فدراسيون فوتبال گرديد و هيچ گونه محروميتي باشگاه استقلال را تهديد نمي كند. در جلسه روز دوشنبه با حضور اينجانب و رئيس فدراسيون فوتبال و نمايندگان AFC در ايران، مدارك مورد نظر كنفدراسيون فوتبال آسيا به فدراسيون تحويل شد كه مورد تاييد نمايندگان AFC هم قرار گرفت.
 
* روند مذاكره با مربيان خارجي
مذاكره با مربيان داخلي و خارجي مراحل پاياني خود را طي مي كند و انشاء الله تا ٣-٢ روز آينده كادر فني استقلال متشكل از سرمربي خارجي و كادر داخلي و خارجي معرفي خواهد شد.

 

ما و همکارانمان در وب سایت استقلال نیوز به نوبه خود 72 سالگی باشگاه بزرگ استقلال را به هواداران فهیم این باشگاه و کاربران عزیزمان تبریک می گوییم و امیدواریم 4 مهر شروعی تازه برای تیم محبوبمان باشد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار