مربی موقت استقلال

مربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپیدرود رشت گفت: هواداران استقلال بدانند که خیلی از بازیکنان صد در صد آماده نبودند اما به خاطر تاریخ باشگاه هواداران با دل و جان بازی کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی موقت استقلال و یکی از اعضای کادر فنی موقت این تیم، که در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپیدرود رشت به جای میک مک درموت سرمربی موقت و محروم استقلال حاضر شده بود به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

* دیدار مقابل سپیدرود

مقابل تیم خوب سپیدرود در چمن مصنوعی بچه‌ها ما خوب کار کردند و برای هواداران و تاریخ باشگاه و آنهایی که خونشان آبی است، تلاش کردند.

* استفاده از نقطه ضعف حریف

این پیروزی را به همه کسانی که خونشان آبی است تقدیم می‌کنم. از طرف کادر فنی و هواداران به این بازیکنان افتخار می‌کنم و به هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما به نقاط ضعف و قوت سپیدرود اشراف داشتیم و سعی کردیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم چند بار موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که خدا را شکر توپ‌های ما وارد دروازه شد.

* مک درموت برنده نیمه مربیان

بازیکنان این تیم همه آنچه در تمرینات از آنها خواسته شده بود در زمین اجرا کردند، مک‌درموت بین دو نیمه با اعضای تیم صحبت کرد. او در خصوص نکات فنی حرف زد و نکات تاکتیکی را به بازیکنان یادآور شد که آنها این نکات را به بهترین نحو در زمین اجرا کردند و این بچه‌ها بودند که بازی را بردند.

* بازیکنان استرس نداشتند

ما معتقد نیستیم که بازی ما در نیمه اول خیلی پایین‌تر از بازی ما در نیمه دوم بوده باشد. در نیمه اول راهکارهایی اندیشیده بودیم و تلاش کردیم آنها را اجرا کنیم که خیلی موفق نبودیم. در نیمه دوم در خلق موقعیت موفق‌تر بودیم. اینکه استرسی روی بازیکنان استقلال بود یا هر نکته دیگر، من چنین فکری نمی‌کنم.

* فوتبال است و هوادارانش

همانطور که مک‌درموت در نشست خبری پیش از مسابقه به آن اشاره کرد فوتبال برای تفریح و لذت تماشاگران است و ما برای هواداران مشغول هستیم. یک تیم در شهر رشت هست که افتخار فوتبال ایران است، فکر می‌کنم زیبایی فوتبال به همین هواداران است.

* بازیکنان آماده نبودند ولی با جان و دل بازی کردند

هواداران استقلال بدانند که خیلی از بازیکنان صد در صد آماده نبودند اما به خاطر تاریخ باشگاه هواداران و به خاطر این که هدیه‌ای به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه به هواداران بدهند با دل و جان بازی کردند.

* هماهنگی با مک درموت در باره شرایط مختلف بازی

قبل از بازی با مک‌درموت هماهنگی کرده بودیم که در شرایط مختلف بازی چه تصمیم‌هایی بگیریم. خدا را شکر بازیکنان این تدابیر را در زمین اجرا کردند.

* مک‌درموت سرمربی استقلال؟

باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند، پیامی که مک‌درموت به هواداران داد این بود که این تضمین را می‌دهد که هواداران در آینده ناامید نشوند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار