مصاحبه بازیکنان پس از برد سپیدرود

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل سپیدرود از رفتن منصوریان ابراز ناراحتی کردند و پیروزی امروز را به هواداران تقدیم کردند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر یک مقابل سپیدرود رشت به مصاحبه با خبرنگاران پرداختند. در ادامه متن مصاحبه چند بازیکن این تیم را خواهید دید:

* خسرو حیدری

همه بچه‌ها می‌دانستیم که باید در این مسابقه پیروز شویم چون جایگاه استقلال این نیست. تلاش می‌کنیم استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی درخصوص رفتن علیرضا منصوریان عنوان کرد: پس از بازی با ذوب‌آهن، منصوریان در رختکن با اعضای تیم صحبت کرد و همه ناراحت بودیم. همه بچه‌ها قلباً منصوریان را دوست دارند اما شرایطی ایجاد شد که نتوانست کار کند. علی آقا هم در دل هواداران است و هم در دل بازیکنان.

بازیکن باتجربه استقلال در پاسخ به این پرسش که دوست دارد سرمربی خارجی به استقلال بیاید یا داخلی، گفت: نمی‌دانم!

 

* داریوش شجاعیان

زود توانستم پس از مصدومیتم به ترکیب تیم بازگردم و خدا را شاکرم که توانستم در این بازی گل بزنم. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و ممنونم که پشت تیم ما بودند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ یک از بازیکنان استقلال پس از کناره‌گیری منصوریان عکس‌العملی از خود نشان ندادند تصریح کرد: مطمئناً همه ما از رفتن منصوریان ناراحت شدیم اما سعی کردیم این مسئله را بروز ندهیم و تمرینات‌مان را در فضای آرام انجام دهیم. خدا را شکر توانستیم با تمرینات خوب این هفته به پیروزی برسیم، اما همانطور که گفتم همه بازیکنان از رفتن منصوریان ناراحت هستند.

* وریا غفوری

وریا غفوری پس از پیروزی 2 بر یک مقابل سپیدرود رشت، گفت: امیدوارم روند بردهای ما ادامه داشته باشد در بازی‌های قبلی هم بدشانسی می‌آوردیم. اگر از بازی قبل گل آفساید نمی‌خوردیم هم برنده می‌شدیم، امیدوارم این روند بردها ادامه داشته باشد. سه امتیاز را در یک بازی بسیار سخت گرفتیم.

وی در مورد جدایی منصوریان و اینکه بازیکنان استقلال از او حمایت لازم را در فضای مجازی نکرده‌اند، گفت: اگر دقت کرده باشید همه بازیکنان از او حمایت کردند و این تصمیم خود منصوریان بود که تیم را ترک کند و استعفا داد امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار