سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال

با اعلام نماینده باشگاه استقلال حضور فاتح تریم در این تیم منتفی شد تا سیاست های وزیر ورزش و تیم مدیریتی این باشگاه بیش از پیش برای هواداران آشکار شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، همان طور که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال در جذب فاتح تریم ناکام ماند و مشخص شد مسئولان این باشگاه بعد از رفتن علیرضا منصوریان بیشتر قصد داشتند با استفاده از نام بزرگ فاتح تریم به نوعی فشار را از روی خود برداشته و تا حدی اوضاع تیم‌شان را آرام کنند. ترفندی که شاید در ظاهر و موقت جواب داد اما در حال حاضر مشخص نیست رضا افتخاری چه برنامه‌ای برای آینده کادرفنی تیمش دارد.

باشگاه استقلال امروز از طریق نماینده رسمی خود در ترکیه پاسخ نهایی را به فاتح تریم داد و رسما به این مربی اعلام کرد توان پرداخت دستمزدش را ندارد. در شرایطی که دو هفته قبل از جدایی منصوریان از استقلال نیز آنها با تریم مذاکره کرده و متوجه شدند دستمزد او حداقل 4 میلیون یورو است.

امیر سلطانی نماینده باشگاه استقلال در این مذاکره گفت:

به من به صورت رسمی از سوی مدیریت باشگاه استقلال اعلام شد که به فاتح تریم بگویم این باشگاه زیر ساخت‌های لازم برای جذب مربی بزرگی چون او را ندارد. مسئله دیگری که مدیریت باشگاه استقلال به آن اشاره داشت بالا بودن دستمزد تریم بود که پرداخت آن برای این باشگاه امکان پذیر نبود. تریم برای کار در استقلال علاقه نشان داد و حتی حاضر شد دستمزد کمتری از تیم‌های بزرگی که پیش از این در آنجا فعالیت داشته بگیرد اما به هر حال باشگاه استقلال پاسخ منفی داد. ضمن اینکه تاکید کنم دستمزد تریم شاید در فوتبال ایران به نظر بالا بیاید اما در ترکیه و فوتبال اروپا دستمزد معمولی است.

مدیرعامل استقلال

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از استعفای علیرضا منصوریان، وقتی افتخاری خبر از استخدام فاتح تریم داد پیش بینی کرده بودیم(اینجا) که این خبر بازی با افکار عمومی برای خرید زمان و آرام کردن جو هواداران برای یافتن راه در رو از این مهلکه باشد!

امروز نماینده باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل مخالفت کمیته فنی با قیمت بالای فاتح تریم، آمدن او به استقلال کنسل شد. نتیجه ای که با توجه به سابقه کاری مدیران استقلال کاملا" قابل پیش بینی بود. مدیرانی که پشت منصوریان پنهان شده بودند اکنون که منصوریان را فراری دادند، پشت کمیته فنی سنگر گرفتند تا همه تقصیرها را متوجه پیشکسوتان بازی خورده استقلال کنند!

وظایف کمیته فنی مشخص است. بررسی و تایید صلاحیت فنی گزینه های موجود.. کجای دنیا کمیته فنی درمورد مسائل مالی نظر می دهد؟ اگر کمیته فنی درباره مسائل مالی صاحب نظر است پس وظیفه هیات مدیره چیست؟ هیات مدیره ای که توانایی جذب اسپانسر و تامین مالی باشگاه بزرگ استقلال را ندارد و بی کفایتی خود را همواره ثابت کرده، برای چه مشغول به کار است و اعضای آن استعفا نمی دهند؟ از یک ماه قبل به منصوریان اولتیماتوم دادید ولی هنوز خبری از انتخاب سرمربی جدید نیست، تیم همچنان روی هواست.. میک مک درموت یک مربی بدنساز است نه یک سرمربی درجه یک که بتواند به بار فنی استقلال اضافه کند.. این نشان دهنده ضعف آشکار هیات مدیره ای ست که توانایی هیچ کاری را ندارد جناب آقای وزیر محترم!

حال بیایید از منظر دیگری به این ماجرا نگاه کنیم..

سلطانی فر این روزها نگران شرایط تیم محبوب خود و وزارتی هاست. بعد از محرومیت اعمالی به حق از سوی فیفا به خاطر زد و بند و جعل اسناد ثبت قرارداد سلطان دایو ایران و باخت مفتضحانه و تاریخی به آل سعود بعد از آن همه کُری و رجز خوانی بازیکنان و مربیان این تیم که منجر به آبروریزی بین المللی مقابل تیمی 10 نفره شد، احتمال می دهیم وزیر ورزش برای خود شیرینی و بدست آوردن دل هواداران تیم دوم پایتخت پروژه استخدام کادر فنی درجه یک خارجی برای استقلال را متوقف کرده باشد تا اینگونه از هجمه های هواداران نسیم سرخ آسیا در امان بماند!

وبسایت مستقل استقلال نیوز صدای هواداران استقلال است و از حق قانونی این عزیزان برای داشتن کادر فنی درجه یک خارجی که در شان و مقام استقلال بزرگ که افتخار ایران در آسیاست کوتاه نخواهند آمد.

به امید روزی که دست افتخاری ها، زمانی ها و ملکی ها و از همه مهم تر آقازاده های رنگی از سر استقلال کوتاه شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار