شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هنوز سرمربی استقلال معرفی نشده و وضعیت این تیم در آستانه  دربی به هم ریخته و نگران کننده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر از شرایط نامساعد این روزهای این باشگاه ابراز نگرانی کرد و از هواداران خواست به مدیران فرصت دهند تا بهترین گزینه را برای سرمربیگری استقلال انتخاب کنند.

* شرایط این روزهای استقلال..

سال های در این تیم بودم اما چنین شرایطی را تجربه نکردم، همه چیز به هم ریخته است و هیچ کس سر جای خودش نیست هواداران هم که نگران ترین افراد هستند و دل شان برای تیم شان می سوزد و نمی دانند در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.در آستانه دربی هستیم اما هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نشده است و نمی دانیم چه کسی سکان هدایت استقلال را به عهده خواهد گرفت، آیا کسی که سرمربی آبی پوشان خواهد شد می تواند این تیم را از شرایط کنونی خارج کند یا خیر.

* استعفای علیرضا منصوریان!
واقعا شرایط برای سرمربی آبی پوشان سخت شده بود، به اعتقاد من با این وضع مبهمی که در باشگاه استقلال وجود داشت او باید زودتر از اینها   استعفا می داد. متاسفانه یکی از اعضای هیات مدیره بدترین صحبت را در برنامه ۹۰ انجام داد و نشان داد هیچ تجربه ای در زمینه ورزش ندارد و اینکه می گوید سال ها در ورزش بوده است به اعتقاد من با چنین شرایطی سرمربی استقلال باید دو هفته زودتر این کار را انجام می داد تا به او هم بی حرمتی نشود.
* مربی خارجی یا داخلی؟
باید ببینیم منظورمان از مربی خارجی چیست، آیا یک مربی بادانش یا یک مربی بی کیفیت. اگر قرار است از یک مربی خارجی سطح پایین استفاده کنیم همان بهتر که به جای دور ریختن پول بیت المال یک مربی خوب داخلی را جذب کرده که با شرایط باشگاه و بازیکنان آشنا باشد و بتواند تیم را از بحران کنونی خارج کند. متاسفانه با توجه به اینکه باشگاه های ایرانی نمی توانند مربیان گران قیمت جذب کنند پس باید به فکر یک   مربی خوب داخلی باشیم.
* صحبتی با هواداران!
حرف آخرم با هواداران است آنها که نگران وضعیت تیم محبوب شان هستند همیشه در سرما و گرما از تیم شان حمایت می کنند اما از آنان می خواهم تا به مسئولان فرصت دهند تا بهترین گزینه را برای سرمربیگری انتخاب و آنها هم با حمایت از انتخاب باشگاه باعث موفقیت تیم محبوب شان شوند.
دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-07-06 14:02
شاهرخ خان حرف حق زدی..
داستان اینروزهای مثلا باشگاه بزرگ و مردمی استقلال بدجوری به نقطه تاریک و شلم شوربایی رسیده و هرکسی ساز خودش را میزند..
از راس هرم و نوک قله که وزارت قرمز دوست و شخص وزیر لنگی تشریف دارند بگیرید تا همین پایین مایین ها که صالح مصطفوی بعد از بردن خفیف سپید رود دسته اولی وعده یک استقلال رویایی را از طرف میکی جون به میلیونها هوادار استقلال میدهد!!
واقعا در این ورزش چی میگذره؟؟
اوضاع بشدت قاراش میش و شیر تو شیر این روزها فقط و فقط یک مقصر بیشتر ندارد و آنهم شخص وزیر و مشاوران لنگی اش هستند..تا وقتی که وضعیت مدیریتی و اجرایی باشگاه لنگ بزند و تکلیف بدهی ها و درآمدهای باشگاه روشن نشود خود زیدان و گواردیولا هم بیان هییچ فایده ای نداره حالا اوستا فاتح که جای خودش!!
ما هواداران استقلال دیگه تحمل این کلاهبرداریها و دروغگویی های نامدیران غیر فوتبالی را نداریم و اگر هرچه زودتر تکلیف میلیونها نفر از مردم آبی دوست ایران ر معلوم نکنید بزودی پشیمون خواهید شد...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار