محمود فکری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است یک مربی معمولی خارجی به استقلال بیاوریم همان بهتر که از مربیان داخلی خودمان استفاده کنیم.

 

گزارش استقلال نیوز ، محمود فکری پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه ای که با خبرگزاری مهر داشت گفت؛ مدیران قید مربی  بی کیفیت را بزنند ، دانش مربیان داخلی از مربیان درجه2 خارجی بیشتر است.

 پیروزی آبی پوشان برابر سپیدرود رشت!

بازی خوبی را شاهد بودیم اگر چه استقلال نتوانست در نیمه اول عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما این تیم نیمه دوم را بدون استرس آغاز کرد و توانست با یک بازی رو به جلو، سه امتیاز حساس را کسب و خود را از انتهای جدول جدا کند و با توجه به نتایج بدی که در بازی های گذشته به دست آورده بودند انتظار برد از تیم خود را نداشتند اما دور شدن استرس از آنها و حمایت طرفداران باعث شد که در نیمه دوم جانی تازه گرفته و در پایان بازی را با پیروزی به پایان برساند.

* انتخاب مربی خارجی!
اگر می خواهیم مربی بی کیفیت به استقلال بیاوریم بهتر آن است که قید مربی خارجی را بزنیم اما اگر به دنبال آوردن یک مربی بزرگ و با دانش بالا هستیم باید هم مبلغ بالایی به او بدهیم و هم هر چه زودتر او را به خدمت گرفته تا بتواند در تعطیلات پیش رو، تمرینات خود را با بازیکنان شروع کرده و از نفراتش شناخت پیدا کند.امیدوارم با اسامی بازی نکنیم تا تنها بخواهیم هواداران را سرگرم کنیم و سرپوشی بر ضعف های خود بگذاریم. اگر قرار است یک مربی معمولی خارجی به استقلال بیاوریم همان بهتر که از مربیان داخلی خودمان استفاده کنیم که اعتقاد دارم دانش آنها از مربیان بی کیفیت خارجی بالاتر است.
* فاتح تریم!
او به ایران نخواهد آمد زیرا رقم قراردادش بالاست و استقلال با مشکلات مالی ای که دست و پنجه نرم می کند نمی تواند چنین مربی گران قیمتی را به خدمت بگیرد و فکر می کنم باید قید این مربی ترک را بزنیم.
* سخنی با هواداران!
هواداران همیشه پشت تیمشان بودند. این روزها باید بیشتر از تیمشان حمایت کنند، صبور باشند تا کادر فنی جدید انتخاب شده و شروع موفق در لیگ داشته باشند.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار