مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی هیات مدیره خودش به دنبال سرمربی می گردد و با چند نفر صحبت می کند باید ببینیم نقش کمیته فنی در این میان چیست؟

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با مهر در مورد هیات مدیره این باشگاه، کمیته فنی، مربی داخلی یا خارجی و شکست تحقیرآمیز تیم دوم پایتخت مقابل نمایند سعودی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هیات مدیره استقلال قابلیت ندارد

تعطیلات در پیش است و این فرصت خوبی است تا یک مربی با کیفیت و با دانش را آبی پوشان به خدمت بگیرند البته باید ببینیم نظر و تفکرات هیات مدیره چیست اما با شناختی که ما از آنها پیدا کردیم فکر می کنم هیات مدیره استقلال قابلیت بالایی نداشته باشد. در این چند روز با اسامی زیادی بازی شد.

*هیات مدیره پشت کمیته فنی پنهان شده

در مرحله اول باید ببینیم چرا کمیته فنی باشگاه استقلال بعد از گذشته ۸ هفته تشکیل شد و آیا این کمیته واقعا نمایشی است یا می خواهد کار انجام دهد. شاید هم هیات مدیره پشت این کمیته پنهان شود و تمامی تقصیرها را به گردن اعضای کمیته فنی بیاندازد. من تعجب می کنم از اینکه می گویند کمیته فنی سرمربی تعیین می کند. وقتی هیات مدیره خودش به دنبال سرمربی می گردد و با چند نفر صحبت می کند باید ببینیم نقش کمیته فنی در این میان چیست؟ آیا اصلا هیات مدیره، این کمیته فنی را قبول دارد یا تنها پشت آن پنهان شده و از دور نظاره گر اتفاقاتی است که در آینده رخ می دهد.

* اگر بحث دلالی باشد، مربی داخلی بهتر است

به اعتقاد من اگر نظر اصلی ما بر روی مربی خارجی است باید کسی را به خدمت بگیریم که کیفیت بالایی داشته باشد اما اگر تنها بحث دلالی وجود دارد و قرار است مربی بی کیفیت به استقلال بیاید استفاده از مربیان داخلی که با شرایط تیم آشنا هستند مفید تر است.

* الهلال 10 نفره حاکم بر بازی بود

باخت پرسپولیس محتمل بود اما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتم و این نشان داد که فاصله ما با الهلال زیاد است. این تیم چیزی حدود ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس بازی کرد و دو گل هم به ثمر رساند و کاملا حاکم بازی بود اما پرسپولیس سردرگم بود و حتی نتوانست از اخراج بازیکن الهلال استفاده کرده و به گل دست پیدا کند. فکر می کنم این بازی نشان داد اگر می خواهیم در فوتبال موفق باشیم باید برنامه ریزی دقیق و هزینه بالایی انجام دهیم.

* عاقلانه فکر کنیم صعود تیم دوم پایتخت امکانپذیر نیست

اینکه پرسپولیس در بازی برگشت جبران شکست دور رفت را بکند، سخت است و شاید غیرقابل باور. این تیم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته و شرایط سختی برای دیدار برابر الهلال عربستان دارد البته اگر چه کورسوی امید هست اما اگر عاقلانه فکر کنیم صعود پرسپولیس به دور بعد امکانپذیر نخواهد بود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار