علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: هواداران صبور باشند و به شفر فرصت دهند، او مربی بزرگیست و می تواند به استقلال کمک کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب شفر در راس کادر استقلال صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می خوانید:

* حضور وینفرید شفر در استقلال

مسئولان باشگاه استقلال سعی کردند که در این شرایط و در حالی که زمان زیادی در اختیار نداشتند، بهترین گزینه را انتخاب کنند. شفر گزینه بدی نیست و می‌تواند به استقلال کمک کند. به‌هرحال او در سال‌های گذشته تجربیات زیادی را در مربیگری کسب کرده است و امیدوارم در استقلال موفق باشد.

* امیدوارم بلایی که سر منصوریان اوردند سر شفر نیاورند

امیدوارم بلایی را که سر منصوریان آوردند سر شفر نیاورند و این مربی نیاز به آرامش دارد. شما دیدید که چگونه به منصوریان اولتیماتوم دادند و آرامش را از او و استقلال گرفتند. به‌هرحال مدیریت باشگاه استقلال هم نقش مهمی را برعهده دارد و این تیم باید آرامش داشته باشد.

* نگرانی از مدیریت باشگاه

هواداران استقلال باید صبور باشند، چون هنوز چیزی تمام نشده است و آنها باید اجازه بدهند تا شفر کارش را انجام بدهد. نگرانی من در مورد مسائل مدیریتی بیشتر از مسائل فنی است و اعضای هیات مدیره استقلال باید با یکدیگر وفاق داشته باشند. ما نباید شاهد این باشیم که اظهارنظرها متناقض و مختلف باشد و اعضای هیات مدیره همگی باید در  یک مسیر حرکت کنند.

* اگر مدیرعامل بودید؟

من الان مسئولیتی ندارم که بخواهم در این زمینه حرف خاصی بزنم. یادم می‌آید که مدتی پیش با فرهاد مجیدی صحبت می‌کردم و در مورد یک مربی سرشناس خارجی هر دوی ما نظر مثبتی داشتیم. اگر من مسئولیت داشتم آن مربی بزرگ خارجی را می‌آوردم و مجیدی را هم کنارش می‌گذاشتم.

* حمایت از شفر

الان شفر سرمربی استقلال است و باید از او حمایت شود. من معتقدم از کنار شفر می‌توان یک جام قهرمانی بیرون آورد!

اخبار استقلال  

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار