افتخاری و شفر

مدیرعامل استقلال باشگاه گفت: اینکه شفر در کنفرانس خبری دیروز گفته مجیدی تمایل دارد به عنوان دستیار او کار کند، فقط یک اشتباه لپی بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز صحبت های مفصلی با اصحاب رسانه انجام داد که در ادامه می خوانید:

* به رحمتی گفتم بازیکن سالاری نداریم!

جداگانه با رحمتی می‌خواستم صحبت کنم. بعد از آن اتفاقات که به دستور باشگاه سر تمرین نیامد، گفتم که شرایط تیم عوض شده و سرمربی جدید در مورد همه چیز تصمیم می‌گیرد. نظم باید در تیم باشد و بازیکن سالاری نباید باشد. من از رحمتی خواستم که سر تمرین بیاید. از این پس کار تقسیم می‌شود و هر کس کار خودش را می‌کند. بازیکن کار خودش را، سرمربی کار خودش را و مربی هم کار خودش را. از این پس بازیکن نمی‌تواند در کار مربی دخالت کند و وظیفه همه مشخص است.

* با درخواست شفر، بهنام برزای برمی گردد

خبری دسته اولی که من الان می‌توانم به شما بدهم، این است که در ماشین که می‌آمدیم و با شفر صحبت می‌کردیم، او گفت «فیلم بازی‌هایتان را دیدم، یک بازیکن به نام بهنام برزای داشتید که خیلی خوب بازی می‌کرد، چرا الان نیست؟» من هم گفتم «بله، او رفته است». شفر هم گفت که او را برگردانید. من بلافاصله دستور دادم که با برزای صحبت کنند. ما برای برگرداندن برزای جا خالی می‌کنیم. 

* شفر نگفته رحمتی را نمی خواهم!

شفر کِی گفته رحمتی را نمی خواهد؟! الان که که ما در ماشین با هم حرف می‌زدیم، به رحمتی گفتم که وقتی من در برنامه 90 بودم، شما نباید می‌آمدی. او هم پذیرفت و گفت که «یک نفر به من گفت که روی خط برنامه برو.» من اینجا نمی‌خواهم نام آن فرد را بگویم. همچنین به رحمتی گفتم که تیم ما الان آرامش می‌خواهد. با او صحبت کردم که همکاری کند، چون تیم باید آرامش برسد.

* نگفتم زمان منصوریان بازیکنان در کار او دخالت می کردند!

یکی از خبرنگاران به افتخاری گفت "این حرف شما الان سوژه می‌شود، وقتی می‌گویید از این پس بازیکن در کار مربی دخالت نمی‌کند، یعنی در زمان منصوریان بازیکنان در کار هدایت تیم دخالت می‌کردند؟" و افتخاری جواب داد: نه، چرا سوژه شود؟ من نگفتم کادر سابق، گفتم مثل گذشته! الان بهتر است دیگر به گذشته برنگردیم.

* شفر منتظر گزارش پزشکی جباری است

الان نمی‌توانم در مورد جباری صحبت کنم، چون هنوز درباره او تصمیم قطعی گرفته نشده است. شفر همه بازی‌ها را دیده و از تک‌تک‌ بازیکنان شناخت پیدا کرده است. شفر گفت که رحمتی به تمرینات بیاید، اما در رابطه با جباری صحبتی نکرده است. احساس من این است که شفر منتظر است گزارش پزشکی‌ جباری را بگیرد و بررسی کند.

* ابراز تمایل مجیدی به دستیاری شفر اشتباه لپی بوده!

اصلاً صحبتی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در استقلال به‌عنوان دستیار شفر نیست. هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست. اینها را روزنامه‌ها می‌گویند. شفر روز گذشته در نشست خبری‌ نگفت که مجیدی ابراز تمایل کرده که در استقلال کار کند. شاید اشتباه لُپی بوده است! کمیته فنی بحث دستیاران را بررسی می‌کند. این موضوع به زودی مشخص می‌شود.

* کمیته فنی  بررسی می کند چه کسی دستیار شفر شود

اسم نامجو مطلق توسط رسانه ها مطرح شده ولی اجازه بدهید اسم کسی را نگویم که خدایی نکرده اگر نیامد، بگویید افتخاری گفته. اجازه بدهید کمیته فنی بررسی کند و تصمیم بگیرد.

* شفر در مورد درموت تصمیم می گیرد

شفر باید در مورد وضعیت میک مک درموت و اینکه او همچنان به‌عنوان بدنساز کار می‌کند یا دستیار می‌شود تصمیم بگیرد. مک مربی دو منظوره است؛ بدنساز - دستیار.

* جباری را به دلیل انتقادات کنار نگذاشتیم!

مجتبی جباری را به دلیل انتقاداتی که از مدیریت در رختکن استقلال داشته از جمع آبی پوشان کنار نگذاشتیم. اصلا چنین چیزی نیست و در خصوص بازگشت جباری نیز خود سرمربی تیم باید تشخیص بدهد به او نیاز دارد یا ندارد تا به ما اعلام کند .

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار