اکبر کارگرجم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: بگذاریم شفر کارش را انجام دهد و از الان عرصه را بر او تنگ نکنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه در مصاحبه با مهر اظهار داشت: انتخاب شفر با  مهر تایید کمیته  فنی است او تجربه  بسیاری در 4 قاره دارد.

* انتخاب وینفرید شفر بعنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال

شفر با تایید کمیته فنی سرمربی شد و اگر مهر تایید کمیته فنی روی او نمی‌خورد قطعا گزینه‌های بعدی مطرح می‌شدند. اما در این مقطع ما گزینه‌های پیش رو را بررسی کردیم و در نهایت روی شفر که مربی با تجربه‌ای بود به نقطه نظر مشترک رسیدیم.با توجه به این که وی در چهار قاره جهان مربیگری کرده، نمی‌تواند مربی کم تجربه و کوچکی باشد. حال این که چرا برخی او را برای هدایت استقلال دارای صلاحیت نمی‌دانند و هنوز کارش را شروع نکرده او را مورد نقد قرار می‌دهند سئوالی است که پاسخ آن برای ما هم جالب است. منتقدان اجازه بدهند شفر کارش را بکند بعد او را نقد کنند.

* منتقدان عرصه را بر او تنگ نکنند!
اگر با همین نقدها فضا را برای سرمربی جدید نا امن نکنیم و کاری نکنیم تا هنوز کارش را شروع نکرده عرصه بر او تنگ شود، قطعا شفر برای استقلال مفید خواهد بود. باید همه کمک کنیم تا استقلال به جایگاه واقعی خودش بازگردد. فعلا تمام باشگاه روی بازی با فولاد که از تیم‌های خوب این فصل است تمرکز کرده است. همانطور که شفر گفت باید بازی به بازی فکر کنیم و کار را پیش ببریم. تنها با این استراتژی است که می‌توانیم در اسرع وقت تیم را به کورس بالای جدول برسانیم. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار