سیروس دین محمدی و بیژن طاهری

اعضا سابق کمیته فنی و مربیان جدید استقلال، مدعی شدند که انتخابشان با رای کمیته فنی بوده و هنگام تصمیم گیری در جلسه حضور نداشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی و بیژن طاهری اعضا سابق کمیته فنی باشگاه استقلال که وینفرید شفر با رای آن ها به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، با وجود اسامی متعددی که به عنوان گزینه های دستیاری شفر مطرح بودند، سرانجام در اقدامی از پیش طراحی شده به عنوان دستیاران ایرانی سرمربی استقلال انتخاب شدند.

* صحبت های سیروس دین محمدی بعد از انتخابش به عنوان دستیار وینفرید شفر مربی جدید و آلمانی این تیم:

امروز در جلسه کمیته فنی حضور پیدا کردیم و در نهایت از این کمیته استعفا دادیم و مقرر شد از این پس به عنوان مربی در تیم فعالیت کنیم. شفر مربی بزرگی است که من از او شناخت زیادی دارم و امیدوارم که بتوانم در کنار بیژن طاهری به وی کمک کنم.

ما هم می‌توانیم از کنار او کار یاد بگیریم و هم می‌توانیم به تیم کمک کنیم. آقای طاهری بازیکن قدیم استقلال بوده و در دوران خودش یکی از فوتبالیست‌های بزرگ محسوب شده است او هم در لیگ برتر مربیگری کرده و هم در تجربه کار با بازیکنان مختلف را دارد. مطمئناً در کنار هم می‌توانیم روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.

قرار نیست مربی دیگری به تیم اضافه شود و با همین نفرات کار پیش خواهد رفت. قرار است باشگاه فردا با ما تماس بگیرد و مراسم معارفه برگزار شود و سپس در تمرین تیم شرکت کنیم. شفر این روزها به استقلال آمده تا به تیم کمک کند ما هم همه هدفمان این است که به او کمک کنیم و مطمئن باشید با کمی فرصت تیم را به روزهای خوبش برمی‌گردانیم.

* صحبت های بیژن طاهری پس از انتخاب رسمی به عنوان مربی استقلال:

برخی افراد انتقاد کرده‌اند که من یکی دو سال در استقلال حضور داشتم، در صورتی از سال 61 تا 67 برای استقلال بازی کردم. سال 78 سرمربی تیم امید استقلال بودم و مقطعی هم در تیم بزرگسالان با مرحوم منصور پورحیدری کار کردم. پس از سال 67، به محمدان بنگلادش رفتم که سرمربی‌اش مرحوم ناصر حجازی بود. پس از آن قطری‌ها من را خواستند و آنجا بازی کردم. پس از بازگشت از قطر، می‌توانستم برای استقلال بازی کنم، اما چون سنم بالا بود و حجازی هم سرمربی بانک تجارت شده بود، به این تیم رفتم، چون به او بدهکار بودم. سال‌های آخر فوتبالم هم با سایپا در باشگاه‌های آسیا حضور داشتم.

اول از همه، از پیشکسوتان کسب اجازه می‌کنم، از بهتاش فریبا، محمد خرمگاه، علی چینی و علیرضا منصوریانی که برای استقلال زحمت کشید. امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم و باری از روی دوش این تیم بردارم. من سال‌ها مربیگری کرده و در سپاهان نام مرا به‌عنوان سرمربی رد کرده بودند. من مدرک A مربیگری‌ام را سال 2006 گرفتم و آخرین سال حضور مربیگری‌ام به دو سال پیش برمی‌گردد که در گسترش فولاد تبریز بودم. بنابراین، مربی کم‌تجربه‌ای نیستم و امیدوارم بتوانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار دهم.

خودم که خودم را انتخاب نکرده‌ام. اعضای کمیته فنی من را انتخاب کردند. تا آنجایی که می‌دانم حضور مجیدی شایعه‌ای بیش نبود. مجیدی اسطوره باشگاه استقلال است،اما من هم تمام مراحل مربیگری را طی کرده‌ام و مربی کم‌تجربه‌ای نیستم. سال‌های قبل هم می‌توانستم در کادر فنی استقلال حضور داشته باشم، اما گفتم قسمت نیست کار کنم. ضمن اینکه همه نمی‌توانند موافق یک انتخاب باشند و انتقاد همیشه هست. من زمانی لژیونر بودم که لژیونر بودن اهمیتی نداشت. امیدوارم حاصل این تجربیات را بتوانم در استقلال به کار ببرم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار