هواداران استقلال

اعضای کمیته فنی خودشان را به عنوان دستیار دوم و سوم وینفرید شفر انتخاب کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر امروز (پنجشنبه) در محل این باشگاه برگزار شد که مصوبات زیر را در پی داشت:

1- پس از بررسی رزومه مربیان مختلف و جمع‌بندی نهایی، سیروس دین‌محمدی و بیژن طاهری به‌عنوان دستیاران ایرانی وینفرد شفر و مربیان جدید استقلال معرفی شدند.

2- این دو از عضویت کمیته فنی تیم فوتبال استقلال خارج و به کادر فنی این تیم اضافه شدند و کمیته فنی نیز با پنج عضو به کار خود ادامه خواهد داد.

3- محمد نوری به‌عنوان سخنگوی کمیته فنی فوتبال انتخاب شد تا مصوبات این کمیته را به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران برساند.

 

به گزارش استقلال نیوز، اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال شرایط بسیار اسفناکی دارد و همانطور که(در اینجا) گفته بودیم، وعده افتخاری به اعضای کمیته فنی برای دادن پست در کادر فنی باشگاه در صورت تایید صلاحیت فنی شفرد، امروز عملی شد و در اقدامی بی سابقه و عجیب اعضای کمیته فنی از بین خودشان 2 نفر را به عنوان دستیاران ایرانی سرمربی آلمانی انتخاب کردند!

از نظر ما و شاید بسیاری از شما عزیزان، سیروس دین محمدی و بیژن طاهری از لحاظ فنی از دو دستیار منصوریان یعنی خرمگاه و چینی سطح پایین تری دارند در حالیکه بیشترین انتقاد وارده به منصوریان به سطح پایین دستیارانش بود، با این انتخاب مشخص شد اولا" کمیته فنی برای تایید شفر از هیات مدیره استقلال و شخص افتخاری باج خواهی کرده بود و ثانیا" این کمیته سطح فنی بسیار پایینی داشت و مصالح شخصی را به مصالح استقلال ترجیح داد.

دین محمدی و طاهری رزومه قابل دفاعی ندارند و با این انتخاب باید به حال مدیریت باشگاه بزرگ استقلال گریست!

بهتر است بگوییم از چاله به چاه افتادیم!

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
S♥S
0 #1 S♥S 1396-07-13 19:17
از چاله منصوریان افتادیم تو چاه افتخاری .. اینطور که معلومه افتخاری تا پایان دولت بنفش در حال نابودی استقلال میمونه.. به شخصه پشیمونم از رای به این دولت 1400 یا اینکه رای نمیدم رای هم بدم به اصلاح طلب رای نمیدم.
نقل قول کردن
masoud
0 #2 masoud 1396-07-14 21:40
لعنت به خائن
لعنت
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار