دیدار شفر با کمیته فنی باشگاه

صبح امروز جلسه هماهنگی اعضای کمیته فنی و سرمربی استقلال در محل این باشگاه برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی استقلال صبح امروز در جلسه با اعضای کمیته فنی شرکت کرد و بعد از پایان جلسه ضمن تشکر از کمیته فنی باشگاه گفت: بعد از ارزیابی مربیان پیشنهادی، نظرش را به این کمیته ارائه می دهد. در ادامه صحبت های شفر با ساست رسمی باشگاه و بعد از آن گزارش این سایت از جلسه برگزار شده را می خوانید:

* ملاقات با اعضای کمیته فنی!

ملاقات بسیار خوبی میان من و اعضای کمیته فنی انجام شد. خیلی خوشحال شدم که این نفرات را از نزدیک دیدم و با آنها صحبت کردم. درباره پیشینه برخی از آنها مواردی را شنیده بودم و می دانم که بازیکنان بسیار بزرگ و تاریخ سازی در استقلال و فوتبال ایران بودند. آقای قراب را پیش از این ملاقات کرده بودم و امروز با چهره فراموش نشدنی و اسطوره ای استقلال یعنی آقای جباری روبه رو شدم، همینطور آقایان کارگر جم و نوری را نیز ملاقات کردم. جلسه بسیار خوبی در حضور مدیرعامل و معاون باشگاه داشتیم.

* اتحاد بین همه اعضای باشگاه!

خیلی خوشحالم از اینکه می بینم همه اعضای باشگاه و به خصوص کمیته فنی برای موفقیت استقلال یکدل و متحد هستند. این اتفاق بسیار خوبی است که باعث دلگرمی من است. امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران و تلاش ها و کوشش های بازیکنان، کادرفنی و همه اعضای باشگاه بهترین روزها را برای استقلال رقم بزنیم.
 
 
به گزارش استقلال نیوز، جلسه هماهنگى کمیته فنى باشگاه استقلال با مدیرعامل و شفر سرمربى تیم صبح امروز برگزارشد. دراین جلسه که آقایان على جبارى، جواد قراب، اکبر کارگرجم، محمد نورى و سید پندارتوفیقى حضورداشتند، ابتدا آقاى قراب اظهارداشتند کمیته فنى درجهت سربلندى باشگاه آمادگى لازم دارد همه گونه همکارى با سرمربى تیم استقلال داشته باشد و دراین راستا ازهیچ گونه تلاشى دریغ نخواهد کرد.

آقای شفر نیز ضمن تشکر از اعضای کمیته فنی اعلام نمود همه ما باید با هم باشیم تا تیم استقلال بتواند به جایگاه واقعی اش که همانا قهرمانی در باشگاه های آسیا است دست بیابد. آقای شفر در ادامه از زحمات اعضای کمیته فنی به خاطر بررسی و معرفی مربیان داخلی به ایشان تشکر نمودند و مقرر گردید ضمن ارزیابی مربیان معرفی شده توسط شفر، در زمان مناسب نظرات خود را به کمیته فنی اعلام نمایند.
 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار