جواد زرینچه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بحث مدیریت دو سال اخیر استقلال بسیار پرانتقاد بوده و در این دوره مشکلات زیادی به وجود آمده که دلیل اصلی آن ضعف مدیریتی این باشگاه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد وینفرید شفر، نحوه انتخاب دستیاران او، اتفاقاتی که برای جباری و رحمتی افتاد و احتمال حضورش در کادر فنی استقلال به عنوان دستیار.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شفر تجربه بالایی دارد

این مربی آلمانی از تجربه بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه در تیم های مختلف دنیا حضور داشته می تواند کمک مفیدی به استقلال کند. البته قضاوت در مورد او زود است و نمی دانم چرا برخی ها هنوز او نیامده شروع به انتقاد از این مربی آلمانی کرده اند باید به او فرصت داد تا ببینیم در آینده چه نتایجی را با استقلال به دست می آورد.

* شفر باید زودتر از این ها می آمد

ارزان بودن او دلیل بر بی کیفیت بودنش نیست. با توجه به نتایج ضعیفی که استقلال از ابتدای فصل با کادر فنی سابق گرفته بود تغییرات دیر انجام شد و باید مسئولان استقلال زودتر از اینها این سرمربی آلمانی را به خدمت می گرفتند. اگر شفر زودتر به استقلال می آمد می توانست شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند و نتایج خوبی را به دست بیاورد.

* کمیته فنی نباید فرمایشی و بله قربان گو باشد!

با انتخاب چند بازیکن سابق استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی مخالف نیستم، اگر آنها مستقل عمل کنند مطمئنا بازده خوبی خواهند داشت اما اگر فرمایشی باشند ناامید کننده می شوند. کمیته فنی باید مستقل باشد، به عملکرد کادر فنی و بازیکنان اشراف داشته باشد و هر زمان که نیاز به ورود آنها به مسائل فنی بود این کار را انجام بدهند. اگر غیر از این باشد این کمیته فرمایشی و بله قربان گو است و هیچ عملکرد مثبتی نخواهد داشت.

* شفر نیاز به دستیاران خارجی دارد

به اعتقاد من سرمربی خارجی نیاز به دستیاران خارجی هم دارد و اگر به جای انتخاب مربیان داخلی از دستیاران خارجی استفاده شود بازدهی بیشتری وجود دارد و اگر می خواهیم از دستیاران داخلی استفاده کنیم باید کسانی برگزیده شوند که از قابلیت فنی بالایی برخوردار باشند.

* شفر از حساسیت دربی بی خبر است!

اینکه شفر گفته دربی یک بازی معمولی است دلیلش این است که او هنوز کاملا با فضای فوتبال ما آشنا نیست و چون نمی داند که این دیدار چقدر برای هواداران حساسیت دارد آن را یک بازی را معمولی خطاب کرده. کسانی که با او در ارتباط هستند باید او را به این مسائل آگاه کنند تا بداند که اگر در این دیدار نتیجه مورد نظر رخ ندهد حاشیه های زیادی برای او به وجود خواهد آمد.

* مشکل جباری به دلیل ضعف مدیریتی است

اینکه رحمتی اخراج شد و دوباره برگشت اما این فرصت به جباری داده نشده، به مدیریت برمی گردد. بحث مدیریت دو سال اخیر باشگاه استقلال بسیار پرانتقاد است و در این دوره مشکلات زیادی به وجود آمده است. وقتی نتوانی تیم را مدیریت کنید این اتفاقات هم به وجود خواهد آمد. به نظر من اگر بازیکنان بزرگ در یک چارچوب قانون قرار بگیرند می توان آنها را مدیریت کرد و اجازه بازیکن سالاری به هیچکس نداد اما اگر در امر مدیریت ضعیف باشیم هر اتفاقی که پیش بیاید نباید گله کنیم.

* دستیار بودن از من  گذشته!

اگر از من دعوت شود به عنوان دستیار با وینفرید شفر همکاری کنم، این دعوت را نخواهم پذیرفت. دستیار بودن دیگر از من گذشته و باید این کار را به جوان تر ها داد تا تجربه کسب کنند و من هرگز چنین کاری را انجام نخواهم داد.

* هواداران از شفر حمایت کنند

از هواداران می خواهم از شفر حمایت کنند، استقلال روز جمعه بازی سختی برابر فولاد خوزستان دارد و حمایت هواداران خونگرم استقلال می تواند هم به شفر کمک کند و هم به بازیکنان روحیه دهد تا بتوانند مقابل فولاد به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار