علی جباری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر کمیته فنی به شکل صحیح به کار خود ادامه بدهد می تواند تصمیمات مفید و تاثیر گذاری برای باشگاه و آکادمی اتخاذ کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سلطان علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره شکل گیری کمیته فنی در باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه داد که در ادامه متن این گفتگو را مشاهده خواهید کرد:

* پیشنهاد تشکیل کمیته فنی

تشکیل کمیته فنی اتفاق بسیار خوبی بود که رخ داد. از وزیر محترم ورزش و جوانان بابت حمایت هایی که در این مسیر انجام دادند، تشکر می کنم. همچنین از آقای افتخاری نیز بابت این موضوع تشکر می کنم که کمک کردند این کمیته شکل بگیرد تا به تیم فوتبال استقلال شکل بهتری بدهیم. آقای افتخاری پیشنهاد ما را برای تشکیل کمیته پذیرفتند و آقای قراب زحمات زیادی کشیدند تا این کمیته شکل بگیرد.

* اعضای کمیته فنی باشگاه فوتبالی و فنی هستند

این کمیته از اعضایی تشکیل شده که همه در مقاطع مختلف بازیکنان استقلال و تیم ملی بودند و همگی فوتبالی و فنی هستند. کمیته فنی بر اساس معیارهای فنی تصمیم گیری می کند. یکی از گلایه هایی که همواره در فوتبال ما مطرح بود این است که برخی تصمیمات در کل فوتبال ایران توسط افراد فوتبالی گرفته نمی شود. این انتقاد را زیاد در فوتبال ایران شنیدیم اما الان در باشگاه استقلال تصمیمات توسط افراد فنی و بر اساس معیارهای فوتبالی گرفته می شود. این اتفاق بسیار خوب است و من از این بابت بسیار خوشحالم که کمیته فنی در باشگاه استقلال احیا شد و اختیارات به آن داده شد. این روالی است که در همه تیم های بزرگ دنیا اتفاق می افتد و باشگاه استقلال نیز از همین الگو پیروی می کند.

* کمیته فنی بازوی باشگاه است

اگر کمیته به شکل صحیح به کار خود ادامه بدهد می تواند تصمیمات مفید و تاثیر گذاری برای باشگاه، تیم فوتبال و آکادمی اتخاذ کند. کمیته فنی بازوهای باشگاه است و شکل گیری آن در مجموع یک اتفاق مثبت است.

* شفر در مسایل فنی اختیار کامل دارد

آقای شفر دانش بالایی دارند و در مسایل فنی اختیار کامل دارند. ما به ایشان کمک می کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانند. کمیته فنی در تصمیمات آقای شفر دخالتی ندارند و تلاش همه مجموعه موفقیت استقلال است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار