نشست خبری باشگاه استقلال با اسپانسر جدید

باشگاه استقلال در راستاي توسعه فعاليت هاي اقتصادي و درآمدزايي خود، با شركت ديبا تجارت خاورميانه به توافق رسيده و قراراست با این شرکت فعاليت هاي مشتركی داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، صبح روز یکشنبه با برگزاری نشست خبری از قرارداد باشگاه استقلال با شرکت دیبا تجارت رونمایی شد. سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، ملکی عضو هیات مدیره، توفیقی معاون ورزشی، شفر سرمربی استقلال و نوری عضو کمیته فنی به نمایندگی از باشگاه استقلال در این جلسه حضور داشتند. همچنین صاحب منتظر مدیرعامل شرکت دیبا تجارت و پهلوان زاده رئیس هیات مدیره این شرکت نیز پیش از رونمایی از قرارداد در جمع خبرنگاران صحبت کردند.

در ابتدای این نشست خبری آرش صاحب منتظر مدیرعامل شرکت دیبا تجارت گفت:

خیلی خوشحالم که در خدمت دوستان هستم. یک تحول در رابطه شرکت های حوزه سلامت و باشگاه استقلال رخ داد. با باشگاه استقلال توافق کردیم تا هواداران این تیم برای اولین بار محصولات ما را دریافت کنند. قرارداد ما بسیار مهم است زیرا سود فروش این کالاها مستقیم به حساب باشگاه می رود. هواداران مطمئن هستند بعد از خرید این محصوسالات ضمن دریافت کالا و خدمات، به باشگاه سود رسانی می کنند. امیدوارم با کمک مسئولان باشگاه و هواداران میلیونی تحولی در صنعت سلامت داشته باشیم. باشگاه های بزرگ دنیا از این راه درآمدزایی می کنند و این موضوع در دنیا مرسوم است. از آقای افتخاری، آقای توفیقی و آقای منصوریان سرمربی سابق تشکر ویژه دارم و امیدوارم همکاری داشته باشیم.

* پهلوان زاده رئیس هیات مدیره دیبا تجارت در صبحت هایی اظهار داشت:

ما محصولی را وارد عرصه سلامت کردیم که نیاز مردم است. باید درباره این محصول اطلاع رسانی کنیم زیرا ما زندگی ماشینی داریم و زندگی مردم اسیدی شده است. این محصول، آب آشامیدنی را تبدیل به آب آنتی اکسیدان می کند. این محصول در دراز مدت هزینه های سلامت را کاهش می دهد. امیدوارم این محصول با کمک مسئولان باشگاه تبدیل به یک فرهنگ شود. از منصوریان بابت زحماتی که کشیدند، تشکر می کنم.

اسپانسر جدید استقلال

* منتظر صاحب در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه پرسپولیس همکاری می کنید، گفت:

موضوعی در دستور کار نیست، زیرا تمرکز ما روی موفقیت باشگاه استقلال و هواداران آن است. استقلال باشگاه بزرگی است. قرارداد ما با استقلال قرارداد مشارکت است. هر کالایی که فروخته می شود، استقلال از آن نفع می برد. ما تلاش کردیم در شهرآورد 5 آبان حضور داشته باشیم و باشگاه بتواند از منابع آن استفاده کند. ما 10 روز فرصت داریم و در این مدت از باشگاه حمایت می کنیم. جوایز خوبی را برای هواداران در نظر گرفته ایم. می خواهیم فضای متفاوتی ایجاد شود و به دنبال یک تحول هستیم.

* وینفرید شفر سرمربی استقلال که در این نشست خبری حاضر شده بود در صحبت هایی اظهار داشت:

وقتی چنین حامی مالی بزرگی انتخاب می شود، وظیفه من است در مراسم شرکت کنم. همه ما می دانیم که انسان ها به 3 لیتر آب نیاز دارند. من خودم این موضوع را امتحان کردم و می دانم این موضوع نیاز بدن است. خیلی مهم است که ما از آب استفاده کنیم زیرا برای سلامت بدن مهم است. آرزوی می کنم که این محصول به بازار آلمان نیز راه پیدا کند.
 قرارداد من شخصی است و هر چیزی رئیس باشگاه می گوید، درست است. من تیمی را گرفتم که رده اول جدول نیست و یک سری مشکلات دارد. من وظیفه دارم مشکلات تیم را برطرف کنم. برای این موضوع به کار سخت نیاز داریم و برای همین برنامه ما بلند مدت است. برنامه بلند مدت یعنی از پایه ها شروع کردن و بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم. ما می خواهیم به تیم آرامش بدهیم و از نظر تاکتیکی و بدنی روی بازیکنان کار کنیم. همه باید روی روحیه تیمی کار کنیم. همکاری تیمی از مدیرعامل تا بقیه اعضا آغاز می شود. وقتی هدف مشترک باشد، آدم موفق می شود. می خواهیم باشگاه را به جایگاه اصلی برگردانیم و همه باید همکاری کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، در پایان این نشست خبری مدیران باشگاه استقلال و شرکت دیبا تجارت از قرارداد مشارکت خود رونمایی کردند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار