تمرین استقلال

تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین عصر امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 16:30 در زمین شماره دو آزادی و زیر نظر شفر آلمانی آغاز شد. تماشای 15 دقیقه ابتدای تمرین برای خبرنگاران بلا مانع بود ولی مطابق معمول، هواداران استقلال به دلیل ممنوعیت ورزشگاه ازادی نمی توانستند این جلسه تمرینی را از نزدیک مشاهده کنند.

تمرین استقلال

از زمانی که وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال هدایت این تیم را برعهده گرفته، نوع تمرینات آبی‌پوشان تغییر کرده است. براین اساس، بازیکنان ابتدا در هتل المپیک کار با وزنه را انجام داده و سپس راهی زمین شماره دو آزادی می‌شوند تا کار تاکتیکی را پشت سر بگذارند. به همین دلیل تمرین با وزنه آبی پوشان از ساعت 14:10 با آیتم های مدنظر میک مک درموت آغاز شد.

* بعد از تمرین با وزنه در هتل المپیک بازیکنان راهی زمین چمن شدند تا تمرین تاکتیکی را آغاز کنند.

* زمانی که وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال در حال رفتن به سمت زمین بود به یکی از عکاسان به شوخی گفت، اکنون که نزدیک زمین هستی بیا داخل چمن. او خیلی محترمانه از عکاسان خواست که کمی از چمن فاصله بگیرند. 

* شفر پیش از آغاز تمرین، دقایقی با داریوش شجاعیان صحبت کرد. صحبت‌های این دو نزدیک به 10 دقیقه طول کشید.

تمرین استقلال

* بهنام برزای که پیش از آغاز فصل جاری لیگ برتر از فهرست آبی‌پوشان کنار گذاشته بود، با نظر وینفرید شفر، سرمربی آلمانی استقلال به این تیم بازگشت.

تمرین استقلال

* حضور بهنام برزای در محل تمرین باعث سورپرایز بازیکنان استقلال شد و آن ها با آغوشی باز از هم بازی فصل قبل خود استقبال کردند. علی قربانی وقتی متوجه برزای شد او را کتک زد و به نوعی استقبال عجیبی از هم‌تیمی سابق خود داشت! خسرو حیدری نیز به شوخی به برزای گفت: «منتظر هستی ما به طرف تو بیاییم؟! خودت به سمت ما بیا». سپس حیدری در مورد چگونگی بازگشت برزای به استقلال با او صحبت کرد.

* زمانی که سیدمهدی رحمتی قصد داشت به سمت چمن برود یکی از هواداران به او گفت که آیا مشکلات حل شده است که دروازه‌بان استقلال گفت: «ان‌شاءالله حل می‌شود».

* مطابق معمول مجتبی جباری در تمرین امروز هم غایب بود.

* پژمان منتظری و جابر انصاری به دلیل مصدومیت و ابراهیمی، چشمی و غفوری به دلیل حضور در کازان به همراه تیم ملی در تمرین امروز غیبت داشتند.

تمرین استقلال

* تمرین تاکتیکی آبی پوشان ار ساعت 16:30 با صحبت های شفر و میک مک درموت آغاز شد.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت بدن های خود را گرم کردند.

* با اتمام 15 دقیقه زمان حضور اصحاب رسانه و شروع تمرین تاکتیکی، خبرنگاران زمین تمرین را ترک کردند.

* بازیکنان استقلال در 2 گروه زیر نظر شفر و مک درموت تمرینات تاکتیکی را انجام دادند.

* دروازبانان استقلال زیر نظر اشکان نامداری به تمرین اختصاصی پرداختند.

تمرین استقلال

* بازیکنان در نیمی از زمین به کارهای تاکتیکی و ضربه به سمت دروازه پرداختند.

* بخش پایانی تمرین امروز آبی پوشان تمرینات هوازی و استقامتی بود.

* در انتهای تمرین بازیکن بدن خود را سرد کردند تا تمرین امروز ساعت 18:00 به پایان برسد.

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
-1 #1 مسعود عشق اس اس 1396-07-18 02:30
بنظر من برای اینکه وینفرد شفر بتونه تو استقلال موفق باشه و قهرمانی بیاره باید یکسری نکات مهم و بسیار کلیدی بهش گفته بشه..
شفر آلمانی قدرت مربیگری و دانش و تجربه بالایی داره و بسیار حرفه ای و روانشناسه،ولی با تمام این احوالات باید به یکسری مسایل مهم و ویژه آگاه باشه و گوشی رو دستش بدیم..
از مدیرعامل و پندار که آبی گرم نمیشه هییت مدیره هم که همیشه از هم پاشیده و ناهماهنگه ، پس شاید خود بازیکنان یا نزدیکان تیم و حتی هواداران بصورت مکتوب باید این مسایل مهم و اساسی رازهای موفقیت در استقلال و زندگی طولانی در ایران رو به مرد مجرب آلمانی گوشزد کنند..
باید به این آلمانی تیزهوش فهموند که اینجا ایرانه و با دیدن بعضی رفتارهای عجیب و غریب و غیر حرفه ای بعضی هواداران،پیشکسوتان و یا خبرنگاران(که اکثرا لنگی و در پی شیطنت هستند)و..... تعجب نکنه یا ناراحت و عصبانی نشود.
این مربی کارکشته باید مواظب آب خوردن بازیکنان هم باشه و نگذاره که هوش و حواس شون هرز بچرخه..تعامل حرفه ای با روزنامه ها و رسانه ها داشته باشه و انرژیش صرف کارهای بیهوده نکند..با هیچ بازیکنی تعارف نکنه و فقط حرف آخر خودش بزنه..
و البته ناشناخته های فوتبال ایران و حاشیه های احتمالی که برای تیم استقلال در آینده ممکنه پیش بیاد..مثل بی پولی و نداشتن زمین تمرین خوب،تعامل یکطرفه با تیم ملی،مصدومیتها و محرومیتها و اختلافات درون تیم یا باشگاه..به امید قهرمانی استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار